ervaringen kamerbench/kennel?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkelies10, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    zulke berichten zit ik niet echt op te wachten en het is ook totaal onnodig!!
    zoals je hebt gelezen is mijn hond vreselijk incontinent dus loopt haar plas wat ze verliest tussen haar mand door op de grond!
    dus zoek ik iets wat haar urine opvangt zodat ik het makkelijk kan schoonmaken.

dus de bench blijft gewoon de hele dag open!
    (en ze kan der eigen ook even rustig terug trekken voor het geklier van de kinderen!)

zoals je leest dus een totaal overbodige reactie!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Huh!?!? En waar is dit op gebasseerd???
    Kijk, als je het als strafplek gaat gebruiken of je hond er uuuuuren achterelkaar in stopt, tja, dan heb je gelijk.
    De meeste honden vinden het een veilige plek, hun veilig plek! Hij staat hier de hele dag open en ze gaat er regelmatig zelf in (zou ze dat doen als het zo'n barbaarse plek was?!). Als ik even (!) weg moet gaat ze er ook in, met wat lekkers, een gevulde kong bijvoorbeeld. Of als ze heel druk is, om haar even een moment van rust te geven.
    Nee, hier alleen maar lof voor de bench!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dit is een forum waar iedereen mee mag praten en zijn/haar mening mag geven dus overbodige reacties bestaan niet.. Ik vind het (verplichte) gebruik van een bench zielig. Voor een pup is het absoluut een goed hulpmiddel maar voor een volwassen hond vind ik het sneu.. Dat mag ik best zeggen hoor..

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    tuurlijk mag je zeggen wat je denkt,maar voor mij is het overbodig!
    en zeker geen reactie waar ik waarde aan hecht!

want als je even de moeite had genomen om mijn verhaal goed door te lezen dan had je wel tot een andere conclusie gekomen!

heb jij weleens een vreselijk incontinentie hond gehad? die bijna alles laat lopen en het niet op kan houden? dat als je thuis komt en de hond ligt in haar eigen plas te slapen??
    dan wil je wel een goede oplossing zoeken. om het schoon te kunnen houden voor jezelf de kinderen,maar ook voor de hond zelf..

en dan is een bench waar ze zelf in en uit kan een goede oplossing denk ik!

en nee ik doe mijn hond niet weg.( voordat iemand het zegt) het is een schat van een beest doet geen vlieg kwaad is pas 6 jaar en is verder super gezond!!

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik bedoelde het ook in het algemeen en niet tegen jou persoonlijk.. Ik begrijp dat je naar een passende oplossing zoekt voor je probleem (had je verhaal namelijk wel gelezen al dacht je van niet). Ik geef gewoon mijn mening over het gebruik van een bench,niet over jou en jouw omgang met je hond..

Je zou een soort lekbak in de bench kunnen maken,de hond ligt dan op een plaat met allemaal gaatjes erin waardoor de urine weg kan lopen. Het wordt dan opgevangen in de lekbak onderin de bench. Als je een plaat te kil vindt kun je deze eventueel bekleden met zeil of iets dergelijks. Succes!

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hebben wij ook... zijn er erg blij mee. Het is dan ook eigenlijk een puppy ren maar wij hebben een klein hondje, dus geen probleem dat de bovenkant open is. Vonden wij trouwens ook mooier, en als mensen hier voor het eerst komen beginnen ze er vaak over dat ze het een mooi ding vinden.

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie het al... ben spuit 11. Maar dit is hem inderdaad

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hihi ja die vind ik ook het mooist!
    vooral omdat de bovenkant open is, dan voelt het allemaal niet zo opgesloten..
    misschien dat het deze toch nog wel word hoor..

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    oke:D

ja vandaar dat ik ook vroeg naar ervaringen want die tabby box daar zit al standaard een lekbak in.

Deel Deze Pagina