Vandaag zijn mijn schoonouders bij ons. Hebben een paar weken geleden al gevraagd of ze hier een nachtje zouden willen blijven slapen, zodat wij uit eten kunnen gaan. Nu was ik vandaag mijn pinpas thuis vergeten en ik belde mijn man (die vrij is vandaag) of hij deze wilde komen brengen. En als hij dan toch hier in het centrum is, of we dan lekker zouden gaan lunchen samen. Zo gezegd, zo gedaan. Héérlijk geluncht. Was echt gezellig ook, met z'n tweetjes. Maar nu... Wat doen we nou vanavond? Om nog een keer uitgebreid uit eten te gaan is ook weer zoiets. Ik moet wel eerst nog rond 19.00 uur in de stad zijn voor lenzencontrole... Iemand een leuk idee?
Wat doe je nu dan qua avondeten? Ga je nu met je schoonouders samen eten? Ik wil ermee zeggen dat je toch moet eten, dus kun je net zo goed weer lekker met je man uit eten gaan zoals je van plan was? En wellicht kun je daarna nog iets doen? Bioscoopje? (Ik ben hier niet zo goed in , ben niet zo'n uitgaanstype).
Ik lees mee, ben ook wel benieuwd wat anderen in dat geval met hun avond gaan doen. Wat wij doen: filmpje, strandwandeling, we zijn een keer naar een speelhal geweest, op koopavond de stad in, poolen.
Ik zou nog steeds uit eten gaan maar dan wat lichts...sushi of zo. Kun je zo zwaat maken als je wilt. En dan lekker ergens waar ne kunt natafelen, goede koffie en ijs, een wijntje. Heerlijk!
thermaal bad? Avondje in de sauna en ontspannen Of samen gweoon de kroeg in. Lekker potje poulen samen!
Ik weet niet waar je woont, maar anders ga je heerlijk naar zandvoort, eten aan het strand bijvoorbeeld bij zout. Echt heerlijk en licht,gegrilde vis en zo. Jammer dat je eerst nog voor lenzencontrole moet, dag zou ik verzetten en een strandwandeling van te voren maken.
Leuke ideeën allemaal! Helaas, strand en dinershow is hier niet mogelijk. Onze stad (waar ik dus moet zijn voor lenzencontrole) heeft ook geen bios of speelhal. Is wel maar een half uurtje rijden, maar we hadden tijdens de lunch al gekeken wat er draaide en daar zat niks bij wat we leuk vonden en een speelhal is niks voor ons. Koopavond? Daar doe ik mijn man geen plezier mee Sauna ook een goed idee, maar helaas ben ik niet 'voorbereid' en dat gaat voor die tijd ook niet lukken. Wel een goeie om te onthouden. Sushi hebben we wel, dus die ga ik zeker voorstellen! Theater... er is vanavond één ding en dat lijkt me niet zo leuk. Maar ook een goeie om te onthouden voor de volgende keer! Bedankt allemaal!
Een vriendin opbellen en zeggen dat je over een uur voor haar deur staat. Of gewoon samen een cafeetje doen.