Welk zwembad met hond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Toverbal, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik heb een discussie met mijn vriend. We willen graag een zwembad voor in de tuin. We hebben ook een hond. Nu wil hij geen zwembad met opblaasband, maar een met frame. Hij is van mening dat het bad lek gaat als de hond op die rand zou springen. Ik ben van mening dat de hond ook een frame zwembad lek kan maken met haar nageltjes als ze er op springt. :p

Iemand ervaring? Ik ben er klaar mee en wil af kunnen koelen in mn tuin :p:D

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier helemaal niet bij nagedacht dat de hond op de rand zou kunnen springen dus hier gewoon opblaasbare randen.

Onze hond zou er ook nooit tegenop springen, dus dat zou ook een reden kunnen zijn waarom wij er niet bij nagedacht hebben.

Als jullie hond dat wel doet/mag dan zou ik wel voor zn frame gaan.

3. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hier gewoon kinderbadje met opblaas rand ik heb dan wel twee chihuahuas en in de tijd dat wij t hebben is t nooit kapot gegaan ze staan er zelfs op om t kunnen drinken

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik denk niet dat ze er tegenop springt en het is natuurlijk ook een kwestie van afleren als ze het wel doet. Ik bestel er maar gewoon 1 en dan zien we wel verder.

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb een Intex frame pool
    122*122
    Op de bodem leg ik v
    Badmatten zodat de nagels er niet doorgaan
    A

6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben ook een intex zwembad, wij hebben wel echt een 'ultra frame' uitgekozen omdat wij ook twee honden hebben die er wel in moeten kunnen van de zomer.
    Dit heeft een speciale zijkant, even opgezocht:
    • Sterke Liner: 3-laags PVC met gerasterde polyester tussenlaag

7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Dank jullie dames. Ik heb voor ons een rond zwembad besteld van intex en voor mn hond een babybadje. Zij zwemt namelijk alleen als een andere hond haar voorgaat. Zo heeft ze toch een badje om af te koelen als ze wil die niet zo diep is. En voor dat geld maakt het niet zoveel uit als ie lek gaat. Als ze er helemaal niet naar omkijkt, heb ik volgende zomer een badje voor ons kindje :)

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Deze heb ik inderdaad gezien en aan getwijfeld. Mocht ze echt genieten van het badje en er gebruik van maken, koop ik deze ook voor haar.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier ook een intex frame van 300x200x75 met pomp en chloordrijver. Ideaal. Opblaas ging hier altijd stuk.

Toverbal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina