Hallo, We waren ons eerst aan het orienteren op kinderdagverblijven maar ik denk dat een gastouder beter bij ons past, onze dochter hoeft dan niet te switchen van de psz naar een kdv. Maar waar vind ik een gastouder? Ik google me suf maar word niet veel wijzer. Het enige waar ik op uit kom zijn bemiddelingsbureau's maar daar is weinig tot geen aanbod voor onze buurt. Heeft er iemand tips waar ik kan zoeken? Of kent iemand een super lieve, leuke gastouder in Vlijmen of omgeving die ook bereid is om mijn dochter naar de psz te brengen? Bedankt voor de reacties, ik google vast verder!
Ik heb zelf gewoon contact opgenomen met een gastouderbureau hier en zij zijn voor mij gaan bemiddelen... Had zo snel een fijne gastouder gevonden waar hij met heel veel plezier naar toe gaat!
een berichtje op facebook plaatsen als je dat hebt of gastouderbureau's in de buurt bellen. jammer dat ik niet bij je in de buurt woon. ik ben op zoek naar oppaskindjes
Je zou is bij roodkapje kunnen kijken dat is ook een bemiddelaar voor gashouder en is landelijk en je kunt hun ook bellen
Gewoon een gastouderbureau in de buurt bellen. Die gaan aan de hand van jouw wensen op zoek naar een geschikte gastouder (ben zelf ook gastouder)
Even in het landelijk register kinderopvang kijken!! Daar kan je precies zien welke geregistreerde gastouders er bij je in de buurt wonen! Ook gastouderbureau's kan je daar vinden trouwens
Bij ons staat het op de site van de gemeente, welke erkende bureau's er GO opvang aanbieden en idd in het register kan je zien wie er in je dorp of omgeving gastouder zijn en daar staat het bemiddelingsbureau ook bij waarbij ze zijn aangesloten deze kan je dan weer benaderen. Wij hebben bijvoorbeeld een hele grote organisatie die kinderopvang en gastouder opvang aanbied, het hoofdkantoor zit 50 km verderop maar prima contact en service. de GO woont 2 straten verderop
Ik heb er op marktplaats een aantal gevonden. Deze gemaild en mee afgesproken en uiteindelijk hebben we er eentje gevonden bij ons om de hoek
Hoi! Ik ben zelf gastouder en zoek trouwens ook nog een nieuw gezin waar ik kan oppassen Maar je kan je gewoon aanmelden bij een gastouderbureau, die heb je in veel dorpen en steden zitten. Zij zoeken dan een geschikte gastouder voor jou, die komt bij je thuis kennis maken en alles doornemen. Daar hoef je zelf niet veel voor te doen. Succes!