Hallo dames, Zo dat is lang geleden dat ik hier bdagenweest. Maar goed ben dan ook hier met een rede. Ik slik inmiddels alweer ruim 2 jaar de microgynon30. Een paar maanden geleden met mijn man er over gesproken misschien toch te stoppen met de pil maar niet zozeer voor het zwanger worden maar om van die troep af te zijn. Uiteindelijk ben ik gewoon door gegaan met de pil. December komt er aan we weten allemaal dat dit een drukke tijd is dan. Maar goed terzake ik ben in de 2de week mijn pil 3 dagr vergeten en heb in die week ook gemeenschap gehad. Nadat het mij opviel dat ik hem vergeten was heb ik besloten deze strip niet af te maken. Morgen is de laatste dag van mijn stopweek (als ik de pil had doorgeslikt) En ben nog steeds niet ongesteld. Wat denken jullie? Testen of nog even wachten? En ik denk dat ik dan nu sowieso maar stop met de pil Ik wil gelijk even zeggen dat een kindje welkom is hoor alleen was het niet gepland
Ook wil ik nog even melden dat mijn borsten kriebelen en dat ik veel slijmerige witte afscheiding heb
Test was negatief. We wachten wel af. Iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn? Ik ben 12 dec begonnen met deze strip en ben er 24ste al mee gestopt. Ik had toch allang ongesteld moeten zijn?
Misschien sla je deze maand over had ik bij de microgynon vroeger ook wel eens als ik hem vergeten was en hem vergeten was.
Bedankt voor jullie reacties. Deze actie heeft ons wel aan het denken gezet. ik ga iig niet meer aan de pil. Dit omdat ik er al op tegen was dat ik er weer aan moest. En zullen dan condooms gaan gebruiken. Maar mijn man en ik denken er ook toch over om voor een 2de te gaan Spannend Ik zal dus wel weer wat vaker op het forum te vinden zijn