used products: ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik reed laatst met de bus door de stad en zag dat er een used products winkel is geopend. Hier kan je spulletjes inleveren tegen een geldbedrag en zij verkopen het dan weer door. (Soort van pawnshop idee, zoals in die serie :p )

Ik vroeg me af of jullie dit wel eens hebben gedaan?? Het klinkt voor mij wel interessant, omdat ik inmiddels al 3 dozen met spulletjes voor op Marktplaats heb staan waar geen haan naar kraait. Wie weet kan ik het dan daar wel inleveren, ben ik er in elk geval vanaf en krijg er ook nog wat voor ;)

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik heb er ervaring mee maar ze zijn erg kieskeurig, ik zou even op de site kijken ;) en daar kijken wat ze innemen en anders even bellen met wat je hebt en vragen wat ze er voor zouden geven ;)

3. Dat kan inderdaad ook geen kwaad ;) Thanks :D

Wat heb jij er dan verkocht trouwens en hoeveel kreeg je er nog voor? :)

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Zijn er wel eens naar binnen geweest en er ligt voornamelijk elektronica/muziek instrumenten of gereedschap. Maar zoals spikkel zegt, ze zijn wel kieskeurig.

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    gereedschap, en een dvd speler, alleen je moet er niet van uit gaan datje dehoofdprijs krijgt,

gaat echt op merk/ leeftijd en of zehet al veel hebben..

ik kreeg voor een computer toen dr tijd een oudje zou ik 15 euro krijgen, jaa daaaag die staat dus nog in de kast :p

Deel Deze Pagina