Hoi dames, Wij willen graag tussen onze keuken en kamer een oprolbaar traphekje plaatsen zodat de kleine (en straks het brusje) niet zomaar in de keuken kunnen komen. Nu leek me de kiddy guard wel handig, omdat ie oprolt en we hem dus 's avonds open kunnen laten zonder dat ie enorm in de weg hangt. Hoe zijn jullie ervaringen met dit traphek? Klopt het dat je het niet met 1 hand open krijgt? En is dat een probleem voor jullie? Alvast bedankt! Liefs!
Hoi MamaMarije Wij hebben bovenaan de trap een oprolbaar traphekje van Kiddy Guard. We hebben op de overloop weinig ruimte voor een gewoon traphekje. Dat je hem niet met 1 hand open krijgt vinden wij niet zo'n probleem. Onze dochter is nooit alleen boven aan het spelen ofzo. En als ze wel rond huppelt als ik de was opruim oid, dan is het hekje dicht. Als ik naar beneden ga, zet ik haar even in haar bedje en doe dan het hekje los, dan haal ik haar weer uit haar bedje en draag haar dan naar beneden. Ik denk dat het tussen de keuken en kamer wel ideaal is als je weinig ruimte hebt voor een gewoon traphekje.
Je krijgt em prima met 1 hand open, alleen moet je even weten hoe. Ik vind em ideaal, wij hebben em in de deuropening van dochters kamer zodat we verder nergens traphekjes hoefde, heel fijn!
oohh.. je hebt me een ideale oplossing gegeven voor mijn probleem tussen de keuken en de woonkamer, BEDANKT!!!! We zitten al weken te tobben hoe we het moeten oplossen, opening van ong 130cm, en weinig ruimte voor zo'n giga-hek. Oh wat ben ik blij nu
Hier ook weinig ruimte op de overloop. Heb hem redelijk vaak in gebruik en ben er erg blij mee. Je krijgt vanzelf handigheid om hem met 1 hand vast te maken, ik gebruik mijn voet voor de onderste haak hahahaha. Groetjes Kim
Hoe doen jullie dat dan met 1 hand? Je moet toch met de ene hand dat knopje ingedrukt houden en met de andere het hekje af- of oprollen?