Dag dames! Onze dochter heeft het al maanden over deze camera van Kidizoom. Wij willen hem graag voor haar 3e verjaardag geven (al twijfelen we om hem misschien voor de vakantie te geven, zodat ze daar haar eigen foto's kan maken). Wie van jullie heeft deze camera ook voor haar zoon/dochter gekocht? - Heb je dan de Kidizoom DUO of de Kidizoom Touch? - Hoe bevalt de camera? - Hoe is 'ie in het gebruik, makkelijk te bedienen? - Er staat vanaf drie jaar. Hoe oud was jouw kind toen hij/zij hem kreeg en hoe ging dat? Sara wordt in oktober drie, maar heeft dit soort dingen wel vlug onder de knie. Ik twijfel dus nog om hem voor de vakantie te kopen (dan is ze 2 jaar en 10 maanden), maar zou het zonde vinden als het dan echt nog te moeilijk is voor haar.. Ik hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft en deze wil delen De eerste foto is de Kidizoom DUO, de 2e de Touch.
Ziet er leuk uit! Helaas geen ervaring met dit toestel dus kan je niet verder helpen. Nu springt je bericht in ieder geval weer omhoog, misschien dat er iemand het topic ziet en wel ervaring heeft en die wil delen
Geen ervaring maar heb gekeken naar de hoeveelheid megapixels en dat is echt heel weinig. 2 megapixels is erg weinig en vraag me af naar de kwaliteit van de foto's. Ben benieuwd of er mensen ervaring hebben.
Ja 2 megapixels is idd niet veel, als je ze echt zou willen afdrukken etc. Maar gewoon voor op zo'n klein schermpje en voor de lol, lijkt me dit eigenlijk geen probleem