Ziek, sprongetje ?? Drama!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boeffie2011, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Ons zoontje is nu 6 maanden. Hij heeft vorige week een provocatietest voor KMA gedaan en daar is hij ziek van geweest.
    Hij is al heel lang wat verkouden maar sinds de test, waar hij dus met hevige diarree op gereageerd heeft, lijkt het of zijn weerstand ook veel minder is. Hij is nu snipverkouden en hoest ook heel erg.
    Vorige week had hij ook een aantal dagen koorts.

Ik heb bisolvon druppeltjes gehaald en gebruik zoutwateroplossing voor spray.
    Nu slaapt hij al 4-5 nachten heel slecht, en wij dus ook omdat hij bij ons op de kamer slaapt ivm slaapproblemen in het verleden. Ook als ik hem bij mij in bed neem, wat voorheen altijd goed werkte, blijft hij erg onrustig.

Nu weet ik dat er rond 6 maanden ook weer een hevige sprong komt.

Is dit nu ivm sprong of toch verkoudheid? Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij toch lekker kan slapen want hij raakt zo oververmoeid ben ik bang...

Zou ik toch maar naar de HA moeten gaan??

2. Purk

Purk Niet meer actief

Bij die kleintjes is zo moeilijk te zeggen wat het is. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en naar de ha gaan. Van een sprong krijgen ze geen koorts hoor, daar worden ze niet ziek van. Dus laat er gewoon even naar kijken.

Sterkte!

3. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Onze zoon heeft ook net in de 26 wekensprong gezeten. Daar hoort idd geen koorts en verkoudheid bij. Ik zou de HA even bellen.

Deel Deze Pagina