'snachts snipverkouden (4 weken oud)

Discussie in 'Verzorging' gestart door marielle82, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Onze dochter van 4 weken oud,tobt de laatste week met een dicht neusje midden in de nacht.
    Aangezien ik bv geef,kost het haar dan heel veel moeite om te zuigen.
    Het is echt zielig,want daardoor gaat ze huilen en word het alleen maar erger.
    Nu hebben we bij de apotheek pipetjes gehaald met zoutoplossing,dat helpt wel op dat moment,maar een paar uur later is het weer zo.

Wie heeft dit ook gehad met de kleine?
    Overdag heb ze nergens last van.
    Er staat geen verwarming aan in de slaapkamer,alleen als het erg koud is doen we hem een halve graad omhoog.

We hopen op nuttige tips.
    Anders moeten we volgende week echt even langs de ha.

Alvast bedankt!

2. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je hebt een pipet waar je de snottebelletjes uit de neus kan halen. Gebruik zelf luuf smeer het op de borst en rug waardoor ze dan ook beter kunnen ademen en dan de zoutoplossing. Leg ook vaak een halve ui toen ze nog kleiner was gewoon bij me dochter in bed. Nu leg ik die onder haar bedje. IVM dat ze alles pakt.

3. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoofdeinde van het bedje verhogen, zoutoplossing neusdruppels in neusje druppelen en halve ui onder het bed. Succes!!!!

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Idd hoofdeinde omhoog en een halve ui neerzetten. (wel opensnijden, meurt enorm maar helpt echt!) Voor de voeding even sprayen met zo'n zoutoplossing en eventueel luuf op haar borst smeren. Sterkte!

5. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Reuze bedankt voor de reacties!

Alleen vanmorgen boodschappen gedaan....ui vergeten...
    Vanavond gelijk hoofdeinde ophogen en mams maar om een ui vragen als ze toch komt.

Nogmaals bedankt!
    Marielle

Deel Deze Pagina