Bij de magneetsierraden die ik verkoop heb ik ook een speciaal hartje wat ik ook verkoop.. Daar heb ik een tester van en die doe ik weleens bij iemand op.. Diegene die hem vandaag om had heeft m netjes terug gegeven. Een andere vrouw wilde kijken hoe het ging en legde m terug op tafel.. maar toen ging ik inpakken en weg was ie!!! De gastvrouw heeft met mij alles overhoop gehaald maar niks hoor.. Ik heb de hoop dat iemand hem per ongeluk mee heeft maar ik ben er bang voor dat dat per ongeluk Express is... maar ja waarom zo n gebruikt ding?? En daar baal ik gewoon enorm van!!! Volgende keer nog beter opletten dus!!!
Oh balen is dat zeg! :x Ik stond van de week met mijn vriendin op de rommelmarkt. Was een oudere mevrouw die wilde een fleecebabyjasje kopen van mij. Hij kostte 1 euro. Ze stopte hem weg en keek bij de andere babykleertjes van 0,25 c. Mijn vriendin ging afrekenen met haar, en ze had 6 dingen van 0,25 c, dus ze wil 1,50 betalen. Grist mijn vriendin zo dat jasje onder haar spullen vandaan en zegt: die had u er ook bij, het is 2,50. Nu kan het zijn dat ze het vergeten was, maar wij hadden daar heel erg onze twijfels over, vooral omdat ze de andere dingen gewoon neerlegde en het jasje al weg had gestopt. Niet leuk!
Ja de zoon van die mevrouw werkt in een winkel en zei tegen mij toen ik zei dat ze toch niet zomaar iets mee namen dat ik eens moest weten wat mensen allemaal wel niet meenemen.. Hij werkt bij een dierenzaak of boerenbond en mensen komen daar soms binnen met een jurk waaronder ze een vuilniszak dragen die vullen ze dan met bv hondenbrokken en lopen zo de winkel uit.. Eigenlijk te gek!! Het gekke is ook iedereen heeft vanavond wat bij me gekocht dus dan had je toch jet zo goed dat ding kunnen kopen??? Maar goed wie weet krijg ik nog bericht dat iemand m heeft!
Wat erg! Dat het ook nog zo onder je neus gebeurd.. Hopelijk vind je hem nog en was het echt per ongeluk!
Joh wat vervelend! Inderdaad maar hopen dat het per ongeluk is gegaan en dat diegene het dan ook nog eens netjes terug geeft!
Misschien kun je de gastvrouw vragen om rond te bellen/mailen naar de gasten van de party of iemand per ongeluk het hartje mee genomen heeft. Want misschien is het echt per ongeluk gegaan en anders geef die persoon wel de kans om hem terug te geven.... maar balen is het wel want jij moet ook hard werken en zo gaat je onzet wel omlaag!
Ze heeft gelijk iedereen een bericht gestuurd.. Ik ga straks ook nog al mijn spullen helemaal overhoop gooien nog een keer...