Volgens mij zelfs 250 per stuk. Maar wat ik ook al eerder schetste, exact dezelfde computerbril was daar 560,- en bij hans ander 230,-
Hier hebben de jongens beide altijd Ray-Ban. Die hele ronde brilletjes is geen gezicht bij hen, mn kleuter is ook echt van de vet opvallende brillen haha. Hij heeft een vrij dik en donker montuur met oranje poten, je mist het niet dat ie een bril heeft. Mn oudste heeft ook echt een hele specifieke voorkeur. Beetje zo een professor bril . Wel handig dat je zoontje nog geen eigen mening heeft rondom zn bril hier hoef ik echt niet te proberen om zelf iets te kiezen hoor. (Nu vind ik dat ook niet nodig verder, hij moet er mee lopen, dus zich er goed mee voelen, niet ik.).
Onze zoon heeft sinds juli een bril (hij is 4) op aanraden van mensen in de omgeving met brildragende kinderen zijn wij toch naar een duurdere zaak gegaan in de buurt. Ik vind de merk brillen vaak veel mooier dan de gewone standaard brillen bij de goedkopere brillen zaken (draag zelf ook een bril) wij hebben voor onze zoon een bril uitgekozen die eigenlijk best heel netjes is van het merk tartine et chocolat. Het staat hem zo leuk dat is mij wel wat waard. Ik denk dat we rond de 380 euro uiteindelijk moesten betalen. Veel geld maar iets wat hij dagelijks draagt vind ik het wel waard.
Wij hebben er voor 38 euro een 3 jaren garantie plan bij als ik het goed heb. Het eerste jaar krijg je bijna alles 100%vergoed en dat wordt het weer jaar 75% en 3de jaar 50% dat vinden wij nog wel te overzien.
Als je slim bent en je hebt de nieuwe bril, neem 2x het montuur en 1x de glazen. Als er dan wat gebeurd op school en de bril breekt kan je de glazen overzetten op het andere montuur. Bij mn vader vond ik toevallig dezelfde vorm montuur toen hij was gevallen. Hij had afasie dus nieuwe meting zou geen succes zijn en speciale glazen, dus flinke kosten. Maar toen konden ze gelukkig overgezet worden. Mijn man heeft sindsdien ook 2 monturen, die is stekeblind zonder bril. Voor het geval dat een van de kinderen hem breekt oid. Mogelijkerwijs is er bij de brillenwinkel ook wel een montuur nog waar de huidige glazen in kunnen.
Maar ik kijk er tegenaan dus wel graag iets wat ik ook leuk vind hoeft dan niet mijn eerste keus te zijn maar ook niet dat ik denk jakkes, wat lelijk
Oh dat is interessant! Welke opticien is dat? Of waarschijnlijk een speciaalzaak die alleen in jouw plaats zit
Ja montuur is ook gewoon los te koop maar dan betaal je meestal stuk meer dan complete bril. We hebben gelukkig nu de meting naar voren kunnen halen. Als hij geen nieuwe glazen nodig heeft dan kopen we idd gewoon alleen het montuur opnieuw.
Dat is wel een goed idee idd, alleen hier is het helaas wel vaak zo dat ze glazen stuk gaan ipv het montuur. Of dat het montuur nog wel te maken is, maar de glazen, als die eenmaal beschadigd zijn doe je er niks meer aan.