het is zover

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talia, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het is zover Elyesa moet een ander bedje hij klimt gewoon uit zijn babybedje en vind dat gevaarlijk.
    maar nu twijfel ik om een peuterbedje aan te schaffen of ineens een groot bed het ijkt me zo eng voor hem om ineens van een klein bedje naar zo een enorm geval te gaan en anderzijds als we een peuterbedje kopen moeten we over een tijd toch een groot bed aanschaffen.
    weet trouens niet hoelang je doet met een peuterbedje iemand mss een idee?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat is idd gevaarlijk!

Ik vind die peuterbedjes onwijs schattig, maar ik persoonlijk vind het wel een beetje geldverspilling :oops:

Je moet t bedje kopen, een speciale maat matras, een speciale maat deken, en dan ook een speciale maat beddengoed. Duuuuur.

T ligt aan de lengte van je kindje denk ik hoe lang je er mee doet.
    Bij ikea staan zelf weer verschillende maten peuterbedden :confused:
    (Zo blijf je aan de gang)

Hier straks gewoon n 'groot' bed, met een rekje ernaast zodat ze er niet uitdonderd!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd geldverspilling. Heb toendertijd voor mijn oudste ook een peuterbedje gehad, maar die matrasjes zijn ook zo dun en heb er mischien paar jaar plezier van gehad en toen heb ik m verkocht en heb toen een ander bed gekocht met een hekje eromheen.

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn moeder gebruikte gewoon het dekbedje en overtrekken van de ledikant.
    Mijn moeder heeft die van mij bewaard dus daar kan Yildiz weer in, ik vindt ze zo schattig die bedjes.
    Maar ik zou hem zelf ook niet speciaal aanschaffen.

of een tip als je het niet te duur wilt maken: kijk op www.kapaza.be of marktplaats wie weet staat daar iets 2de hands voor een leuk prijsje.

Deel Deze Pagina