Hoe kan het overzichtelijker op een forum, dan in een poll? Je kunt meerdere dingen kiezen. Bijvoorbeeld dat je slechte ervaring hebt gehad met KDV en goede met gastouderopvang. Of goede ervaringen met KDV, maar ook slechte (bijvoorbeeld bij een andere). Het gaat even over vaste, professionele opvang, dus kinderdagverblijf, gastouders/-gezinnen en au pairs. Oppas door familie of vrienden en incidentele opvang heb ik even buiten beschouwing gelaten. Het gaat ook om eigen ervaringen. Dus niet van horen zeggen, of de ervaringen van je vriendin, zus, buurvrouw, etc.. Dit is mijn tweede poging... Dit keer kun je meerdere antwoorden kiezen. Dat ging de vorige keer mis, maar nu is het wel gelukt!
Onze kleine man gaat naar een KDV en gelukkig tot volle tevredenheid Ik hoop wel dat de goede ervaringen het gaan winnen in deze poll 8)
kleine zat eerst op een kdv wat niet echt onze keuze was maar rest zat vol en we moesten wat maar deze was niet goed, veel kindjes op een groep, voor tv zetten en kleine paar keer al met een giga broek mee naar huis gekregen of dat ze helemaal ondergespuugd lag en ze niet wisten hoe lang dit al was waar ze nu zit is het echt super,, leuke leidsters, wat ouder en allemaal zelf kindjes, doen veel leuke dingen nee hier ben ik tevreden over maar ja was ook onze 1ste keuze