wat voor deken/laken in Stokke kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muppet83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hoi,

ik heb een Stokke kinderwagen overgenomen, daar zit een voetenzak bij. en er zit zo'n cover overheen die je met een rits open en dicht kan doen.
    maar hoe zit het met lakentjes/dekentjes/hoeslaken voor deze kinderwagen? is die voetenzak dan gewoon altijd het dekentje? en is een hoeslakentje dan nog nodig?
    Wie heeft hier ervaring mee??

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Doogaans maak je kinderwagen gewoon op met wieg beddengoed. Hoeslaken en laken/deken.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    De voetenzak is niet geschikt voor kinderen onder de zes maanden, je ziet wel veel mensen die het gebruiken in de wagenbak maar het wordt niet geadviseerd.

Gewoon dus opmaken zoals Suusjeuh al aangeeft.

Stokke heeft trouwens een ontzettend schattig dekentje. Ik heb geen stokke wagen (vindt ze persoonlijk ook niet zo mooi maar dat is een kwestie van smaak) maar de dekentjes vind ik echt super schattig. Ze zijn gebreid en in twee kleurstellingen te koop. Kijk maar eens in de babyspeciaalzaak.

Maar een gewoon dekentje (wel katoen!!!) en lakentje voldoet ook. Of bijvoorbeeld een babywrapper of daar kan je ze lekker in wikkelen.

Succes!

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    PS
    Ik heb altijd een aerosleepmatrasje in de wagen, voor het geval ze spugen dan hoef je niet het hele matrasje te wassen. Maar volgens mij past dat niet in de Stokke, die moet je dan op maat knippen. Daaroverheen had ik een hoeslakentje en ze lag op een hydrofiel of spuugdoekje.

5. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Mn vriendin heeft ook een stokke en die heeft speciaal lakentjes ervoor gekocht bij babydump. Zijn alleen erg prijzig vond ik. 49,95 per lakentje geloof ik.

6. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik aankleedkussenhoezen voor mijn stokken. Kan je mooi strak trekken. Verder heb ik nog een wrapper of een wiegdekentje voor erin. Ligt beetje aan het weer.

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en de voetenzak is inderdaad niet geschikt in de wagenbak. Mag alleen in het zitje.

8. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    thanx!! ik ga voor de goedkope optie. een aankleedhoes of hydrofiel als hoeslaken en een simpel klein wiegendekentje en lakentje

Deel Deze Pagina