Ervaring met artikelen van Lidl?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lymmetje, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af of iemand ervaring had met baby artikelen van de lidl.
    Zoals bijvoorbeeld billendoekjes en luiers.

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik ben heel tevredenmet de luierbroekjes en billendoekjes van de Lidl, maar ik ben zepas gaan gebruien toen ons meisje al 2 jaar was.
    De sandalen zijn trouwens van superkwaliteit. Vorig jaar hebben we daar heel veel plezier van gehad. Hopelijk hebben ze dit jaar ook weer leuke.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ons kdv gebruikt de Toujours luiers van de Lidl en ze zeggen dat ze voor deze luier kiezen omdat uit onderzoek is gebleken dat hier de meeste kindjes tegen kunnen. Zelf al gebruiken we vanaf de geboorte Kruidvat daar blijven we nu bij. Hier is pas een Lidl geopend en ik heb er een mooi skipak gekocht. Billendoekjes weet ik niet.

4. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    IK ben er ook zeer tevreden over. alleen de luiers ben ik pas gaan gebruiken vanaf maat 4.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Luiers vond ik te stug. Vind kruidvat fijner. Billendoekjes vind ik prima!

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gebruiken nu luiers voor de middelste en bevallen prima! Billendoekjes ook..

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik 'zweer' bij de billendoekjes van de Lidl!!!! Luiers gebruik ik er niet van, omdat ik een goedkopere luier gebruik, die prima voldoet.
    Ik weet niet waar je woont.... maar de luierdoekjes zijn bij Lidl Duitsland nog 50 cent goedkoper dan in NL....

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Luierdoekjes nooit gebruik maar de luiers zijn echt prima!!!

9. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    @hopmarjanneke mag ik misschien vragen welke luiers jjj gebruikt, aangezien wij op zoek zijn naar goede goedkope luiers... ;)

10. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij gebruiken meestal de luiers van lidl. Maar momenteel even niet. Ze hebben geen plusmaten, en zoontje heeft nu 4+

11. Luja

Luja Niet meer actief

Ik gebruik geen luiers van de lidl, onze meiden lekten er binnen de kortst mogelijke tijd doorheen.
    Doekjes van de lidl heb ik geen ervaring mee, maar een vriendin van me is er erg tevreden over :)

Goede alternatieven die ook goedkoop zijn:

Luiers van kruidvat (voor mij de allerbesten, na de langste nacht nog geen doorlek-gevaar)
    Doekjes van de Hema (ruiken heeerlijk en geen kapotte billetjes)

12. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland

13. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Luiers van de lidl zijn idd goed. maar die van de kruidvat zijn soepeler! En ik vind ze ook neit echt stinken!

14. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik gebruik de luiers van de Lidl, ik vind ze superfijn! Kruidvat-luiers waren hier een drama, maar die van de Lidl blijft baby goed droog in. Voor de nacht gebruik ik trouwens wel Pampers, die kunnen net wat langer.

Billendoekjes heb ik ook van de Lidl, de sensitive variant. Ik vind ze fijn omdat ze wat "natter" zijn dan die van de Kruidvat.
    Ik heb ook een pakje snoetenpoetsers van de Lidl gebruikt maar die ruiken echt ontzettend zoet, niet normaal meer.

Billendoekjes van de Action (Neh Neh) zijn trouwens ook erg fijn.

15. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Hebben de luiers van de Lidl net als de pampers en kruidvat luiers zo'n membraanlaagje waar de urine en poep doorheen gaat?

16. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luierdoekjes gebruik ik nooit. Ik haal de huggies van de Action omdat die het goedkoopst en fijn zijn. Maar luiers heb ik wel n tijd gebruikt. Ik vind ze op zich goed. Die van C1000 bevielen net nog iets beter.

Deel Deze Pagina