Ik vroeg me af of iemand ervaring had met baby artikelen van de lidl. Zoals bijvoorbeeld billendoekjes en luiers.
Ik ben heel tevredenmet de luierbroekjes en billendoekjes van de Lidl, maar ik ben zepas gaan gebruien toen ons meisje al 2 jaar was. De sandalen zijn trouwens van superkwaliteit. Vorig jaar hebben we daar heel veel plezier van gehad. Hopelijk hebben ze dit jaar ook weer leuke.
Ons kdv gebruikt de Toujours luiers van de Lidl en ze zeggen dat ze voor deze luier kiezen omdat uit onderzoek is gebleken dat hier de meeste kindjes tegen kunnen. Zelf al gebruiken we vanaf de geboorte Kruidvat daar blijven we nu bij. Hier is pas een Lidl geopend en ik heb er een mooi skipak gekocht. Billendoekjes weet ik niet.
Ik 'zweer' bij de billendoekjes van de Lidl!!!! Luiers gebruik ik er niet van, omdat ik een goedkopere luier gebruik, die prima voldoet. Ik weet niet waar je woont.... maar de luierdoekjes zijn bij Lidl Duitsland nog 50 cent goedkoper dan in NL....
@hopmarjanneke mag ik misschien vragen welke luiers jjj gebruikt, aangezien wij op zoek zijn naar goede goedkope luiers...
Wij gebruiken meestal de luiers van lidl. Maar momenteel even niet. Ze hebben geen plusmaten, en zoontje heeft nu 4+
Ik gebruik geen luiers van de lidl, onze meiden lekten er binnen de kortst mogelijke tijd doorheen. Doekjes van de lidl heb ik geen ervaring mee, maar een vriendin van me is er erg tevreden over Goede alternatieven die ook goedkoop zijn: Luiers van kruidvat (voor mij de allerbesten, na de langste nacht nog geen doorlek-gevaar) Doekjes van de Hema (ruiken heeerlijk en geen kapotte billetjes)
Luiers van de lidl zijn idd goed. maar die van de kruidvat zijn soepeler! En ik vind ze ook neit echt stinken!
Ik gebruik de luiers van de Lidl, ik vind ze superfijn! Kruidvat-luiers waren hier een drama, maar die van de Lidl blijft baby goed droog in. Voor de nacht gebruik ik trouwens wel Pampers, die kunnen net wat langer. Billendoekjes heb ik ook van de Lidl, de sensitive variant. Ik vind ze fijn omdat ze wat "natter" zijn dan die van de Kruidvat. Ik heb ook een pakje snoetenpoetsers van de Lidl gebruikt maar die ruiken echt ontzettend zoet, niet normaal meer. Billendoekjes van de Action (Neh Neh) zijn trouwens ook erg fijn.
Hebben de luiers van de Lidl net als de pampers en kruidvat luiers zo'n membraanlaagje waar de urine en poep doorheen gaat?
Luierdoekjes gebruik ik nooit. Ik haal de huggies van de Action omdat die het goedkoopst en fijn zijn. Maar luiers heb ik wel n tijd gebruikt. Ik vind ze op zich goed. Die van C1000 bevielen net nog iets beter.