Informatie gevraagd over Quinny Freestyle uit 2003

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lia, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Wij hebben enige tijd via Marktplaats een Quinny Freestyle 3XL gekocht uit het jaar 2003/2004.

De wagen rijdt als een zonnetje, maar onze kleine man is uit de bijgeleverde Dreami aan het groeien. Tijd voor de buggy dus!

Echter, de mensen bij wie we de wagen kochten, hadden geen gebruiksaanwijzing meer en ik kom er nu achter dat de bij Quinny downloadbare gebruiksaanwijzing zijn voor de nieuwe modellen en daarin zitten toch wat verschillen (ja, da's niet zo snugger van me). Op de Quinny-website heb ik geen contactgegevens gevonden, de gegevens van de mensen bij wie ik de wagen heb gekocht, ben ik ook kwijtgeraakt, dus vandaar dat ik het maar op deze manier probeer.

Wat we willen weten:
    1. Hoe bevestigen we de buggybekleding?
    2. Kan de buggy (net als bij de nieuwe modellen) ook achterwaarts worden ingesteld, zodat onze zoon dus mij aankijkt in de buggy?
    3. Is de rugleuning van dit model ook verstelbaar?
    4. Bij de nieuwe modellen heeft men het over 'afdekkapjes' die geplaatst moeten worden nadat de adapters voor de Dreami en maxi-cosi zijn verwijderd? Zaten deze kapjes ook bij het type 2003/2004? Ik kan ze nl. er niet bij vinden.

Mocht je tegen een kleine vergoeding bereid zijn om ons een kopie/scan van de gebruiksaanwijzing 2003/2004 te posten/mailen, dan zouden wij ook heel erg dankbaar zijn.

Alvast bedankt!

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik heb hem gehad en verkocht.. Heb volgens mij geen gebruiksaanwijzing dr mee van maar dat zou ik nog eventjes aan mijn ouders kunnen vragen.. Op sommige vragen weet ik wel antwoord..
    2- de buggy kan alleen van je af gezet worden..
    3- de rugleuning is wel verstelbaar door middel van een bandje aan de achterkant van de zitting wat je moet verstellen..
    4- de addapters moeten eraf en die kan je met de bekleding erop er ook niet meer opzetten dus je kan dan geen maxi-cosi er meer opklikken..

De bekleding moet je er gewoon zo om heen kunnen doen, ik geloof met drukkertjes ook enzo..

3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ha AmanChel,
    Bedankt voor je reactie, ik ben in ieder geval alweer iets wijzer!

Deel Deze Pagina