wij hebben inmiddels flinke aandelen in vsm haha (om te poepen, voor het hoesten,cremepjes, voor de jeuk enz enz) Ze reageerd er altijd goed op!
tv kijken voor het slapen gaan is juist niet slim. Dat prikkelt de hersenen juist te veel waardoor het juist onrustig wordt.
Kapje, van Vogel bestaat ook Dormeasan voor de nachtrust. Misschien iets om in te verdiepen mocht Kindival niet baten?
Valdispert Rust voor Kids, is ook erg goed. Tenmisnte als het hier nodig is, werkt het hier als een trein.
Kan me voorstellen als het al een eeuwigheid lijkt te duren je wat dingen wilt uitproberen, maar wij geven er eigenlijk niks voor. Vaak wanneer wij er echt doorheen gaan zitten, is die "fase" weer voorbij haha. Maar ben wel enorm fan van VSM, dus mocht het toch ooit nodig zijn hier ga ik ook als eerste Kindival proberen.
Bij Quinn was/is het helaas geen fase, tuurlijk was het de ene periode erger als de andere keer. Maar doorslapen werd pas beter toen wij Sleepzz gingen gebruiken. Dan nog wil hij nog wel eens wakker worden, om wat voor reden dan ook.
hier ging ze doorslapen toen ze dr grote bed kreeg. Uitslapen deed ze al niet. Maar slapen van 22 tot half 7 en s'middags ook niet meer is dus wel weer nieuw voor ons..... Maar we zien nu toch wel wat verbetering! Ze gaat er om 19uur in (zoals altijd) en slaapt nu meestal rond half 9 en dan om kwart voor 7 wakker dus we gaan vooruit.
iedere kleine stap is er een!! Quinn slaapt ook nu in een groot bed, daardoor is hij ietjes beter gaan slapen dat wel, maar we zijn er nog niet. Ach we zijn al heel blij met wat we nu hebben
Gebruiken jullie het om je kindje (poging tot) sneller te laten inslapen? Of dat ze snacht blijven slapen? Het inslapen is hier vaak geen probleem maar de laatste tijd het doorslapen wel dus.
Hier vooral voor het inslapen op het moment. T is allebei niet super hier (nooit geweest ook), maar anders komt ze helemaal niet aan dr rust!
Ik wil ook iets gaan proberen bij de kleine meid. Ze word gemiddeld 6x per nacht wakker en dat al 8 maanden lang. Inmidels hebben we van alles geprobeerd en bedacht en mijn laatste "red" middel is een homeopatisch middel
Ik gaf het ook aan als MIJN ervaring met mijn kind. Maar zei er al bij dat ik me kan voorstellen dat je iets gaat zoeken als het dus geen fase is.
Denk dat als Mike ook al een hele tijd slecht zou slapen of vroeg wakker is ik ook wel zou zoeken naar oplossingen en VSM zou proberen. Heb toen ook die Sleepzz siroop gehad, maar nooit hoeven te gebruiken omdat hij toen ineens wel weer beter ging slapen. Vandaar dat ik aangaf dat het bij ons vaak wel een fase is.
homeopatisch kan nooit kwaad, de producten die hier allemaal genoemd zijn zijn allemaal natuurlijke producten. Is maar net waar jij je de beste aansluiting bij vind voor je kindje
Ik heb het een tijdje gebruikt voor de jongste. Die heeft een aantal zeer moeilijke maanden achter de rug, met veel huilen, slecht slapen etc. De arts van het consultatiebureau zei zelfs dat ik hem er wel 6 per dag mocht geven, omdat ze niet dacht dat 4 genoeg zou zijn. Ik merkte niet veel effect, ben er dus ook na een paar dagen weer mee gestopt, omdat het me ook tegen stond om hem 'kalmeringstabletten' te geven. Uiteindelijk is het bij hem vanzelf goed gekomen, sinds hij kan lopen. Ik denk dat hij gewoon ontzettend gefrustreerd was omdat hij veel meer wilde dan hij kon en er bovendien in een paar maanden tijd 12 tanden en kiezen door zijn gekomen. Nu hij kan lopen en een beetje begint te praten is hij een heel ander kind geworden. Ik hoop dat die tijd voor jullie dan ook nog komt.
Kindival is dus absoluut geen kalmeringsmiddel, maar een homeopatisch product. Het heeft een D12 potentie aan Valeriaan wat wil zeggen dat 1 deel van het oertinctuur mengen met 9 delen melksuiker en bij sommige producten alcohol. dan heb je dus 1/10 vermengd. Daarvan word weer 1 deel genomen en vermengd als 1/10. Dan heb je dus D2. Zo gaan ze dus door tot D12. Het is dus in zoverre vermengd dat het oerstof bijna niet meer voorkomt in het product.
Wat ik me afvraag, als je sleepzzz gebruikt is je kindje dan overdag niet suffig/ingetogen. Want er staat dat het ook help tegen druk gedrag.