Ervaringen Kindival?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roodkapje1979, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Was hier niet het geval, Joey was net zo actief als ik het niet gebruikte:D

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee zeker niet, Quinn is gewoon Quinn, wat wij wel merken is dat hij alles beter oppikt, en de prikkels gewoon beter kan verwerken.

Bijv we zijn gister naar de dierentuin geweest, heel veel te zien en te doen natuurlijk, en normaal geef ik in de middag dan ook Sleepzz, maar waren we dus vergeten, en dat merken we dan gelijk met het slapen met Quinn, hij is dan onrustiger, word wat meer wakker.

Quinn krijg nu 2x daags sleepzz, en daar doet hij het goed op, als hij wat onrustiger is, krijgt hij 3x daags, hij is vandaag naar het kdv, en omdat hij een paar flinke drukke dagen heeft gehad, staat hij voorlopig weer op 3x daags sleepzz.
    Op die manier kijken we een beetje hoe en wat we het toepassen

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik ga het vanmiddag maar eens kopen want er moet echt wat gaan gebeuren hier (zie mijn topic)

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Ik durf nu te zeggen dat het werkt! Ze is weer vrolijk, en dat komt natuurlijk doordat ze veel uitgeruster is! Ze gaat dus net als anders om 19uur naar bed maar slaapt nu binnen een uur ipv 3! En is rond 7,15 wakker ipv 6uur. Dus ik ben weer zeer tevreden over dit product van vsm! Net als de rest ;) Als het lukt krijgt ze 3 pilletjes maar met 2 gaat het nu ook goed merken we. Ga nog 1 weekje door en dan stoppen om te kijken of ze in het rimte blijft uitzichzelf

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat goed dat het werkt!

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid