Help: steken bovenbeen/billen/rug

Discussie in 'De bevalling' gestart door jillxnena, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jillxnena

jillxnena Lid

29 dec 2013
    28
    0
    0
    horeca, paardrijden
    Limburg
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 34+4 zwanger. Afgelopen maandag ben ik bij de verloskundige geweest en deze vertelde mij dat de kleine al met haar hoofdje tussen mijn bekken lag. Sinds vandaag heb ik af en toe steken in mijn bovenbeen die door trekken naar mijn bil & rug, wat zou dit kunnen zijn?

Ik moet er bij vertellen dat ik gister tijdens een aanval van nesteldrang mijn hele appartement gepoetst. (wel gewoon mijn rust gepakt en gaan zitten en er gewoon lekker lang over gedaan)Ik had toen nergens last van was ook eigenlijk niet moe erna want de rest van de dag heb ik in het zwembad gelegen en een boekje gelezen.

Zou ik dan toch te veel gedaan hebben gister? Of zijn dit indalingsween? Maar dat lijkt me sterk aangezien ze al tussen mijn bekken ligt? of zie ik dit verkeerd?

2. scrat

scrat Niet meer actief

Doet mij denken aan bekkeninstabiliteit.
    Probeer regelmatig je lichaam even rust te gunnen, mocht het toch erger worden, kun je eventueel naar de fysio.

3. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ik denk ook dat het je bekken is. Volgende keer toch maar iets minder doen 😉 En even naar de Fysio als je last blijft houden

4. jillxnena

jillxnena Lid

29 dec 2013
    28
    0
    0
    horeca, paardrijden
    Limburg
    dankjewel voor jullie reacties.

Het is volledig weg getrokken voor nu. Dus ik doe nu lekker rustig aan.
    Morgen 35 weken dus nog even!

Deel Deze Pagina