@Ang1987 ze hebben het in het begin gehad over Ascal, maar zag er op dat moment de meerwaarde niet van in. Het is nu inderdaad te laat en de vraag is sowieso hoe zinvol het was geweest. Het plan loopt nu tot woensdag, hoe verder echt geen flauw idee! Het is even afwachten. Maar dat ze zo goed gegroeid is hadden we echt niet verwacht! Kan volgens mij nu alle kanten op. Vruchtwater wordt wel per week minder, maar hebben ze nu ook niks over gezegd. Voor nu vooral echt opgelucht dat ze zo goed is gegroeid!
Wat goed om te lezen! Ik ben benieuwd wat er volgende week woensdag uit komt. Hou je ons op de hoogte?
Wat fijn om te lezen dat ze goed groeit! Het zal nu wel allemaal per week bekeken worden? Dat ze maar lekker door mag groeien op haar eigen lijntje, zodat ze nog even lekker kan groeien in je buik. En ondertussen alweer bijna 32weekjes!
Ik heb echt geen idee. We horen woensdag hoe nu verder. Heb voor nu op woensdag de laatste afspraak staan. Grapte al tegen m'n man, straks word ik gewoon terug gestuurd naar de vk We hebben beide het idee dat echt alle paden weer open liggen. Ook al verwacht ik wel dat ze de dopplermetingen willen blijven doen omdat er weinig vruchtwater is.
Je word absoluut niet terug gestuurd na de verloskundige. Bij H was ook 1 groeimeeting groter daarna weer oude lijntje.. Tot aan je bevalling heb je sowieso elke week controle met groei en doppler meetingen ze nemen absoluut geen risico.
Dat verwacht ik ook hoor. Zeker ook omdat mn vruchtwater zo aan de lage kant zit. Maar ze wilde nog geen afspraak plannen voor over 2 weken. We gaan het woensdag wel zien!
Verwacht ik op dit moment niet. De hoeveelheid vruchtwater werd tussen neus en lippen door besproken. Ze waren vandaag vooral erg positief. En ze plannen liever in en dat ze de afspraak eruit moeten halen, dan toch in moeten plannen. Dus vandaar dat ik heel benieuwd ben naar het vervolg. Maar we wachten het wel af.
Dank je Uiteindelijk heeft de gyn ook de dopplermeting gedaan en meteen besproken hoe nu verder. Dus we hoeven morgenochtend niet terug, heel fijn! Ze groeit prima volgens eigen lijn. Alles ziet er goed uit. Ze maken zich om de baby zelf eigenlijk geen zorgen voor nu. Dopplermetingen waren ook goed. Wel is er heel weinig vruchtwater en dat is wel een puntje van zorg. Ze willen haar tot het einde toe in de gaten houden. Dus wekelijks dopplermetingen en om de week groeiecho's. Zoals het nu gaat verwacht hij dat het advies is om tussen de 37 en 38 weken in te leiden. Dus mogelijk over een week of 5 al een baby in mn armen
Oh wat fijn dat de dopplermeting meteen even meegepakt werd, dat scheelt weer een ritje. Goed dat de kleine nog op haar eigen lijntje blijft groeien, hopelijk blijft dat ook! Wel balen van je vruchtwater, maar gelukkig ben je in goede handen en wordt het goed in de gaten gehouden! Spannend, dat is gewoon al sneller dan je denkt. Dat wordt met 34 weken al met verlof?!
Wat fijn dat ze geen zorgen maken om kleine mup! En wow 5 weken klinkt heel dichtbij! Hoe voel jij je bij alles?
@JosjeM ik zit al thuis 100% ziektewet ivm veel harde buiken (echt heel veel) icm weinig energie en bekken. Had anders vandaag mn laatste werkdag. Had nog even vakantie gepland voor mn verlof @Mama to B voel me er prima bij. We zitten er natuurlijk al even in en nu 32 weken, dus dat geeft ook wel een fijn gevoel. Plus redelijk een idee van hoe het gaat lopen. Het is zoals het is en we zijn vooral erg blij dat zij het zo goed doet!
Jeee zo fijn dat je kleine meisje zo goed groeit volgens haar eigen lijntje. Gek idee dat je haar al zo snel in je armen hebt he. Igg heel goed dat ze je zo monitoren qua vruchtwater ook. En het scheelt idd al de wereld dat je al 32 weken bent. Maar toch knap hoe je er in staat!
Jaaaa 32 weken is al een heerlijke mijlpaal, in jou geval natuurlijk al helemaal! Op wat voor gewicht word ze nu geschat of zeggen ze dat niet?
Lief! Morgen de echo staan drop morgen of vrijdag weer even een update. Heb wel wat vragen nog, maar het plan van hoeveelheid echo's ed zal niet meer veranderen verwacht ik.