Ervaringen kinki kapper

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hoi allemaal,

Ik ben mijn saaie kapsel zo zat, heb echt verschillende kapsalons geprobeerd, maar heb zo'n dikke bos met gekke pijpenkrullen dat het nooit wordt wat ik er van verwacht. Van de ami kapper die het gewoon recht afknipt, tot de peperdure krullenkapper waardoor ik eruit zag als Beatrix (heb toen echt gejankt) en de super lieve huiskapster die er van van probeert te maken, maar nog op een saai model uitkomt..

Nu zag ik dat er in Deventer een kinki kapper zit en wil ik dat eens gaan proberen... Maar eerst maar eens kijken wat de ervaringen zijn.. Is de prijs/kwaliteit verhouding een beetje ok? Tevreden met kapsel? Echt anders dan anders of dezelfde stijl als de kapper op de hoek (met respect hoor..)..

Of misschien heeft iemand anders nog een goede kapper tip omgeving Lochem/Doetinchem/Deventer..

Alvast bedankt..

2. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ben 2x naar de kinki kapper geweest, 2x janken.
    1e x hadden ze het heel kort geknipt (lees mlilimeteren) terwijl ik zij dat het niet te kort mocht, omdat ik heel er roos heb. 2e x was nog erger, scheef happen, geen model. Ik blijf nu bij mijn saaie kapper.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ooh.. Dat klinkt niet best.. Dan zou ik ook janken...

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier ook een hoofd met dik, lang haar met slag (wat snel pluishaar wordt). Ook naar kinki kapper met gedachte: "ik wil zo graag eens wat anders, want ik heb al 10 jaar hetzelfde". Conclusie van kinki: met jou haar is wat je nu hebt gewoon het mooist, veel anders kun je er ook niet meer. Dus voor twee keer zo veel geld als normaal hetzelfde kapsel.

(Hier geweest in Hoofddorp.)

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik wilde ook eens wat anders, werd daarheen gestuurd door een vriendin, naja gestuurd:) Ik ging er dus heen, en de linker en rechter kant van mijn hoofd zat centimeters verschil tussen. Toen ik daarna naar een andere kapper ging vroeg die: "heb je zelf je haar geknipt...?" Niet zo geslaagd dus...

Ik was in Utrecht toen, en ben er nooit meer heen gegaan. Succes:)

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Haha.. Ik heb me altijd afgevraagd waar ons gekke haar vandaan komt, maar een over over over overgrootvader blijkt uit Israël te komen, was ook joods.. Lijkt soms net alsof ik 's morgens vroeg met een krultang uitgebreid foute pijpenkrullen heb lopen maken..

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik ben zelf in purmerend bij de kinki kapper geweest, al een aantal jaren terug
    heb er nog spijt van..... ook al was het niet heel naar hoor
    maar het kapsel wat ik wou paste niet bij mij, en vind het gewoon jammer dat het me nooit afgeraden was
    en ik wou het makkelijk, en ze zei dat het makkelijk was, nou no way!! was elke dag bijna een half uur bezig

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik zou het niet doen, mijn zus is kapster en ziet allemaal mensen die bij hun geweest zijn.
    Ze knippen op de 1 of andere manier totaal niet recht, grote happen en maken er gewoon een puinhoop van.
    Misschien is dat kinky haha?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, kon ik die foute krullen van je maar overnemen... Hier als ik niets aan mijn haar doe echt een slappe pannekoek van haar op mijn hoofd. Moet ik echt elke ochtend uitgebreid fohnen en stylen anders is het echt niks... Zou een moord doen voor krullen...

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ja ik zou het ook wel willen!!!

soms een dagje met iemand kunnen ruilen :p

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat zeggen zoveel mensen, maar het zijn er gewoon zoveel.. En het droogt ook heel slecht.. Werd vroeger ook altijd schaap genoemd haha..

12. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb alleen maar in mijn leven mijn haar door Kinki laten knippen.
    Welliswaar alleen bij dezelfde in Amsterdam (knsm).
    Volgens hun had ik het dikste haar wat ze ooit hadden gezien, werd me elke keer verteld. En de meeste kapsels konden dan dus ook niet.
    Voor de restzag me haar er altijd buitengewoon mooi geknipt uit altijd.
    Ik was altijd 45€ kwijt en dan nog fooi erbij, geen goedkoop bezoekje dus.
    Inmiddelskan ik zelf mijn haar bijhouden.
    Uiteindelijk was ik toch ook vaak di wat hippere kapsels snel zat. Ik heb het nu gewoon mooi lang met wat laagjes.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat had ik hier ook, echt niet makkelijk dus, echt een ellende, ze snappten het echt niet denk ik hoor! Echt grote happen, en helemaal scheef!

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

oeeehh ik ben ooit 1 keer naar kinky kapper geweest NEVER NOOIT MEER

ik wou een lok als pony,

en wat doet die maffe henkie nou.... die begin zowat bij mijn hoofdhuid.... en knipt zo schuin naar beneden...

met als gevolg dat IEDERE morgen als ik wakker werd naast mijn kersverse vriendje, er een soort kinky grasspriet recht boven op mijn hoofd stond.... ik zag er ECHT niet uit......

zo knip je toch geen pony... duurde maanden voor ik weer een beetje toonbaar was....

15. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Hier ook geen leuke ervaring..
    Ik wou heel graag wat anders en moest en zou die dag maar de kapper. Eigen kapper was dicht.. Enige die open was, was de kinky kapper.. Nou echt never nooit meer!!! Mijn ervaring is dat ze absoluut niet luisteren naar wat je wilt!!! Kleurtje was wel naar wens, maar het model.. Totaal verknipt :S
    Blijf voortaan wel trouw aan mn eigen kapper... Die durf ik ook tenminste haar gang te laten gaan als ik het zelf even niet weet..

16. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb net al mijn eigen niet zo positieve ervaring genoemd, maar wilde voor alle eerlijkheid ook nog even noemen dat ik naar kinki ben geweest op aanraden van drie collega's. Zij zweren bij de kinki kappers. Zij komen nooit ergens anders en hun haar zit inderdaad altijd fantastisch. Als ik zulk haar had als zij, liet ik het ook zo knippen en dan had ik daar ook nog wel die 45 euro voor over.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn vriendin dr haar was paars geworden. heel erg fel paars (en het moest bruin worden). Het is wel gefixed en ze hoefte niks te betalen maar ze had wel hoofdpijn van 3 keer verven...

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga al jaren naar de Kinki kappers, ben altijd tevreden. Ze nemen de tijd, luisteren goed naar wat ik wil, adviseren en ik heb nooit klachten gehad!

19. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Als ik de commentaren lees zou ik er niet heen gaan.
    Wat je misschien beter kunt doen is naar de tijdschriftenwinkel gaan, daar een blad over haar gaan halen en daar een aantal kapsels uitzoeken die jij mooi vind.
    Hiermee naar een goeie kapper gaan, die kan je goed advies geven.
    Wat ik wel eens gedaan heb is gezegd hier is mijn haar, maak er iets van. Uiteindelijk was het een gaaf niet al te kort koppie geworden...

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Buuv, heb zelf een goede kapper maar zit iets verder weg. Hij kan je misschien advies geven? De ami hier ben ik ook niet weg van. Als ik naar mn eigen kapper ga kan ik er rustig 9 weken tussen laten. Bij de ami hooguit 3 om nog niet over de irritatie te spreken dat mn hanekam dan niet wil zitten. Ze knippen op een of andere manier heeel massief..

Zondag aanstaande moet ik model zitten voor kinky kappers haha gelukkig knipt een vriendin van me mijn haar. Die weet precies wat ik wel en juist niet wil. Heb het voor zondag speciaal 10 weken laten groeien. En nog kan ik er veel mee.

Lees hier zowel positieve en negatieve verhalen maar je kan altijd eerst advies vragen en als het niet goed voelt doe je het gewoon niet. Ben zelf ook niet zo kapot van kinky kappers. Doe al 7 jaar gekke dingen met mn haar, ook verschillende kappers uitgeprobeerd. Ben een beetje net als pink.. Kom toch altijd weer bij mijn oude vertrouwde kappertje uit.

Deel Deze Pagina