Mijn jongste dochter is weer ziek. Sinds gisterochtend aan het spugen, diarree, ze houd niks binnen. Ze zit alleen op de bank te hangen bij ons, kijkt wat voor zich uit, er komt nog geen geluidje uit! Ben bij de ha-post geweest al, ws heeft ze een buikgriepje. Bij zorgen mogen we altijd terug komen, ze onderzoeken zo'n kleintje liever een keer te vaak als te weinig. Maar het zit me niet lekker. Nou schiet ik altijd in de stress als de jongste ziek ik, vraag me niet waarom? Misschien omdat ze zovaak ziek is? Tips die we kregen was alleen maar kleine beetjes aanbieden, gaat vanzelf weer over. En dit gebeurt natuurlijk altijd in een weekend dat je als moeder moet werken, en de oudste is ook al ziek, maar meer niet lekker zeg maar.....Papa staat er alleen voor, maar zegt hij: Als jij moet werken lukt het toch ook alleen, waarom zou het bij mij dan niet lukken? Ik hoop dat ze gauw weer beter is!
Caitlyn is ook vaker ziek dan Thirza was, maar die zit -net als jouw oudste- ook op school, waar ze van alles van meeneemt. Thirza is daar niet echt ziek van, soms wat hangerig, maar Caitlyn pikt dat dus wel op Tja, we zullen maar zeggen dat ze direct al volop een goede weerstand aan het opbouwen is... Leuk is anders, maar denk niet dat je je daar vreselijk veel zorgen over hoeft te maken. Minder eten aanbieden idd, dan blijft dat wat er in gaat gemakkelijker binnen, en dan gaat het doorgaans ook vanzelf weer over.