reincarnatie van een..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Als jullie kindje in een vorig leven een dier was geweest, welk dier dan?

Eef zou ongetwijfeld een berggeit zijn geweest. De eerste keer dat ze stond trok ze meteen haar been al op om op de bank te klimmen, en na een week zat ze er al op, daarna kroop madam de trap op, zat bij mijn broer al op een laag tafeltje, probeert op haar little people garage te klimmen... en dan zit ze erop en dan maakt ze een hoera gebaar met haar handen of klapt ze in haar handjes. Gelukkig klimt ze nu ook van de bank af.. ze zit nu alweer naast me op de bank.. denk dat ze later bergbeklimster gaat worden..

groetjes, fijn weekend!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier een aap, ongetwijfeld

3. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hier een slak/hyena;) loopt nog steeds niet en lacht de hele dag :D

En de ander een nachtegaal...loopt de hele dag te zingen

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook een aap. hij klauwtert de heldag overal op

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    De oudste van een hond: knuffelig, altijd op zoek naar gezelligheid en altijd in voor een dolle bui...
    De jongste een buitenpoes: zeer zelfstandig en makkelijk, maar laat het duidelijk horen als hij het ergens niet mee eens is;)

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    mijn klein spruitje een hyenaatje:D lacht continu heeeeeeeeeeeerlijk kind

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een berggeit of een nachtegaal :D Klimt ook overal op, (zat net nog op de tuintafel ineens :$) en zingt de hele dag. We horen hier de tunes van Fifi, de teletubbies en Bob de Bouwer al herkenbaar terug! :D (Mama is trots, zingt zelf ook ;))

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier een aapje ongetwijfeld. Ontzettend lenig, alles gaat snel, altijd vrolijk, en ze loopt al!

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier echt een papegaai! hij zegt alles na :D en fladdert een hele dag rond, doet niets liever als bij mensen zijn en houd van aandacht!
    een echt gezelschapsbeestje dus :D

10. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Haha wat een leuke topic dit :D
    Rosalie is ook een mix tussen een berggeit en een hyena denk ik. De hele dag door klimmen klimmen klimmen, en ook de hele dag lachen. Nee echt, de hele dag. Zelfs haar groentehapje om 5 uur vindt ze om te gillen, elke hap opnieuw.
    Jullie snappen dat ik me dus ook helemaal rot lach :D

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    De eerste maanden zeker een luiaard. Hihi.....ze sliep zo veel:$!
    Nu is ze soms echt een katje (als ze haar zin niet krijgt dan zal je het weten ook). Maar lichamelijk ook een aapje. Ze kan zo lekker om me heen hangen en zelfs met haar teentjes kan ze grijpen (dat heeft ze dan weer van papa). Soms kan ze ook net een lief konijntje zijn. Dan zit ze heerlijk te kroelen bij je.

Hmmmmmm....al met al is het heel moeilijk om 1 dier uit te kiezen:)!
    Hihi:D!

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Een aap, als hij gilt, lijkt het net alsof we in de Apenheul lopen. Ik roeo ook altijd als hij zo gek doet, dat we moeten uitkijken dat de dierenbescherming hem niet in beslag neemt :p;).

En hij soms lijkt het alsof hij de duivel heeft ingeslikt....wat een gemeen lachje...gna gna gna

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Een echt konijntje! Juul heeft haar eerste verjaardag met een tandeloos bekkie gevierd, de week erna kreeg ze vier bovenranden op een rij in een klap. Onder heeft ze nog helemaal niks. Nu is ze van alles aan het ontdekken met die tandjes, knabbelt lekker haar eten op en ziet er heel koddig uit. Ze is ook zo snel als een konijntje, heel springerig en enthousiast. En met een hele hoge aaibaarheidsfactor+ ze komt tijdens het spelen af en toe op schoot klimmen, knuffelt even en gaat er weer als een speer vandoor.

14. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    en poes en een aap, ik denk dan een baviaan:) (rustig, knuffelig en schootzitter en de ander echt druk en gehaast en klauteren klimmen.

15. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Een leeuw! Hij ziet er lief uit, maar kan brullen als de beste!

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    dat speedknuffelen doet eef ook! wat zie ik.. in aug bezig met een brusje? damn ik dacht dat we weer tegelijk zouden zwangeren haha

17. Storm

Storm Niet meer actief

Ik heb werkelijk geen idee waar je mijn zoontje onder zou moeten scharen.
    Het is een gigantische veelvraat, erg beweeglijk en snel, vrolijk, veel lawaai en (ik denk net als ieder ander kleintje) onbezonnen. Hij laat zich zo achterover kiepen van dingen af, neemt in het zwembad gewoon een duik naar voren, dan pluk je hem proestend weer boven water en nog geen twee tellen later doet ie het weer.
    En het is een echte clown.
    Ik bombardeer hem tot geit.

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Fenne 'kruipt' als een zeehondje, maar de vergelijking met een buitenkat van missmamsie klopt hier ook wel.
    al zou ik uiteindelijk toch voor een waterdier kiezen, ze is gek op water!

Mila is een combinatie tussen een berggeit en een leeuw. trots, beschermend, en als ik aan haar 'prooi' (iets wat ze niet mag) kom, is het brullen.
    mila is trouwens ook leeuw van sterrenbeeld, dus dat klopt aardig.

19. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Een heerlijk knuffelend babybeertje :D

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    een katje