Ivm een kapotte auto ben ik voor nu opzoek naar een scooter. Aangezien ik niet groot ben zoek ik een kleine en lichte scooter iemand tips?
Ik heb tot nu toe de sym mio kymco sento en de iva s2 en s4 op mijn lijstje ik hoop dat jullie nog meer opties hebben voor me
Ik heb een paar jaar een Piaggio sfera 50 gehad , super fijn en handelbaar scootertje!! 45km/u, ik vond hem ook best zuinig. Reed er altijd 10km enkele rit mee naar mn werk tot ik een andere baan vond naast de deur, daarna verkocht. Echt een top dingetje Ik ben trouwens 1,59 dus ook niet zo groot
Ik heb een jaar of 8 geleden een kymco gehad, geen idee welk type. Hij had kleinere banden dan normaal en was daardoor lager, volgens mij ook iets lichter. Was wel handig met mijn 1.60m.
Misschien een Zip? Mijn dochter rijdt een Vespa en dat ding is zo enorm zwaar. Ik moest hem eens verplaatsen in de schuur maar zelfs voor mij amper te doen, is natuurlijk ook een stukje gewenning. Een elektrische is natuurlijke ook een stuk lichter, al vind ik dat ondingen want je hoort ze niet aankomen.