Goeie morgen, Eventjes een vraagje.. Geven jullie ouders aan jullie ook altijd nog een chocolade letter, chocolade paashaas, kruidnoten etc met elke feest gelegenheid? Ben ik even benieuwd naar!
Mijn ouders leven niet meer maar ik kreeg altijd een super deluxe paasei, chocolade letter, bonbons etc. standaard bovenop het cadeau/de cadeautjes. Vond ik altijd wel lief en bijzonder omdat ik dat nooit voor mijzelf zou (kunnen) kopen destijds. 😊😋
Ja, die krijgen wij nog steeds. Mijn broer werkt op zee, hij is op dit moment in NL en kreeg vorige week nog een grote paashaas haha..
Lief als ze dat doen! Hier niet, maar dat komt deels (vermoed ik) ook doordat ze weten dat we 't dan vervolgens weggeven . Wij zijn namelijk niet zo van de snoepwaren, dus 't is aan ons niet echt besteed.
haha, nou mijn moeder weet dat ik dat liever niet krijg omdat ik hem als ik het krijg opeet en dat doe ik liever niet maar heel soms zoals met sinterklaas of kerst ofzo wel ja. ( en dan eet mn man het meestal op)
Wij zijn niet zulke chocolade eters meer zins we gezonder eten en op ons gewicht letten. Met passen deze keer niks van s ouders ze hebben het begrepen denk ik dat we niet meer snoepen zo veel als vroeger . Wat er met de letters gebeurt weet ik niet , ook niet of we het zelf nog doen. Het hoeft voor ons niet .
Owja van mijn ouders wel, het hele jaar door worden we dood gegooid met lekkernijen 😁 mijn man is gek op chocola, pepernoten, spekjes etc.. Van mijn schoonouders nooit iets
Wij geven elkaar als volwasenen vaak ook een kadootje met Sint en dan geeft mijn moeder ons inderdaad altijd een luxe chocoletter naast de kadootjes die we krijgen. Met Pasen geven wij onze moeders(mijn moeder en schoonmoeder dus) ook vaak wel een paashaas of groot choco ei
Ja, wij krijgen dit nog steeds. Ook de kinderen. Ik heb dus altijd chocolade voor een jaar in voorraad!
Mijn ouders niet, maar wij zijn dat ook helemaal niet meer gewend. Vroeger tuurlijk wel. Van m'n schoonouders wel, maar voor mij hoef het niet.
Vooral met Sinterklaas degene wie er komen krijgen van ons een chocolade letter en zelf worden er ook veel letters weggegeven dus ieder heeft altijd volop chocola met de Pasen ligt t er aan waar we t vieren of wie t bij ons viert en met de kerst een cadeautje altijd leuk! Voor de kinderen natuurlijk wel met Sint en kerst cadeautjes
Haha ja wel hoor. Niet vaak maar af en toe wel. Mijn vader is vooral van het uitdelen. Zeker met sinterklaas of pasen etc.
Wij krijgen niks van onze (schoon)ouders. Vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd als ze het wel zouden doen. Dat ze de kleinkinderen wat geven snap ik helemaal, maar zou het gek vinden als ze hun volwassen kinderen nog wat geven!
Het hoeft niet nee, maar het is wel leuk toch? Hier krijg ik nog steeds een chocoladeletter van mijn ouders. Edit: sterker nog, als ik bij mijn ouders verblijf dan zet ik ook soms mijn schoen.. en krijg er zelfs soms wat in
Wel de chocolade letters! Ook van mijn grootouders krijgen we ze nog steeds haha. Met Pasen delen we echter niks uit maar dat hebben we dan ook nooit echt gevierd.
Jahoor haha de hele mikmak krijgen wij zoals ieder jaar: - Chocoladeletter - Chocolademuntjes - ChocoladePoppetje van sint of piet Daarnaast nog een kleinigheidje en meestal een lekker geurtje De rest is voor de kids