Mijn zoontje wordt echt dolblij als ik het flesje vitamine D druppels pak. Ik druppel ze altijd zo in zijn mondje, en nu kijkt hij dan al verheugd omhoog, en doet zijn mondje open en steekt zijn tong uit. Echt zo schattig! Ik heb nu trouwens de druppels van Kruidvat eigen merk, vind die zelf veel lekkerder dan de davitamon druppels. (heb dit onderwerp toch maar bij 'borstvoeding' geplaatst, aangezien dit de kindjes zijn die vit D druppels krijgen)
Nee, dat is enkel het advies ! Maar lijkt me idd dat dit ook gewoon op een ander gedeelte geplaatst zou kunnen worden. Wij hebben alleen bij de oudste 2 tot ong 7 weken vit D druppeltjes gegeven, en daar waren ze toen niet bepaald dol op maar ging er prima in. Wij hadden overigens niet met anijs smaak. Maar fijn dat je zoontje ze in ieder geval graag krijgt, er drama om moeten maken lijkt me niet erg fijn.
hier druppel ik ook met andere dingen en daar reageert ze net zo op. Zal dus niet specifiek de druppels Vit D zijn maar gewoon het druppel. dat is lekker anders en Cool blijkbaar.
Zolang ze flesvoeding krijgen hoef je geen vitamine D bij te geven omdat het daar al in zit. Jitte krijgt het dus via de fles en Jelle krijgt tabletjes, als ik (of hij) eraan denkt. Hij vond de Davitamon druppels ook niet lekker, maar de tabletjes wel. Ik heb er niet eens aan gedacht om een ander merk te proberen...
ja hier ook.. bij de vitamine K kijkt hij moeilijk en bij de D gaat hij sabbelen hahah ook mijn dochter vind het lekker
Hier wordt ze in eerste instantie vreselijk kwaad als ik het in haar mond doe, maar zodra ze het doorslikt vind ze het toch wel ok. Ze is nogal een dramaqueen wat dat betreft...
hier vind ze er niks aan: ik doe het door de fruithap heen (2x 5 druppels) idd alle kindjes tot 4 jaar, maar zit al door de opvolgmelk heen en is dan niet nodig geloof ik. Overigens krijgt ze hier meestal 5x per week: de 2 dagen dat ze naar de opvang gaat niet (krijgt ze fruithap daar en vergeet het altijd op een lepel te geven).
Ja hier is hij er ook dol op... Ik las trouwens laatst al ergens (volgens mij van Hanneke) dat er smaakjes aan toegevoegd zijn. Ik was nooit zo bijdehand geweest om het etiket te lezen maar ik ga dus echt wel overstappen op iets zonder toegevoegde zooi. Is toch raar? Net als dat aan infacol sinaasappelsmaak is toegevoegd, zo'n kindje weet toch niet dat dat lekker is? Maar goed, hij vindt ze hier dus ook heerlijk