Voorhuid los..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Klijntjuh, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik heb geen idee wanneer het officieel los komt te zitten, maar hij kwam vandaag thuis met vuurrode billen met uitslag, en zijn voorhuidje is los.

Moet ik dit nu extra schoonmaken? Hoe komt het eigenlijk dat dit ineens gebeurd? Het is niet helemaal los volgensmij, maar eindigd nu in een open tutje zegmaar..

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Ik volg ff want vraag me dit ook al een tijdje af... zit hier nog vast. (wat een onderwerp weer haha :D)

3. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik volg het ook, zat er toevallig gisteren mee in me maag HAHA:D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Zit hij op een kdv of gaat hij naar een gastouder?
    Ik kreeg bij het vorige kdv mijn dochter ook regelmatig met rode billen terug, gewoon omdat ze te lang haar vieze luiers omlieten, want thuis had ze dat nooit. Heb ze er gewoon op aangesproken, moest daarna nog vaker hoor, want ze werden snel weer laks. Wie weet hebben ze wel een ander merk billendoekjes gebruikt waar hij zo'n uitslag van krijgt. Zou het wel even navragen. Bij het kdv waar ze daarna heen ging, nooit last van gehad.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nee hoor, daar hoef je niks aan te doen. Ik was laatst met mijn oudste op het CB en heb dit gevraagd. Pas vanaf 4 jaar kun je dit voorzichtig gaan schoonmaken.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook vaker rode billen na een dag KDV... Gebruiken ze ook andere pampers en andere doekjes.
    Van voorhuidjes heb ik geen verstand, haha... meisje hier!

Deel Deze Pagina