Ongeveer een week geleden heb ik mijn Mirena spiraaltje laten vervangen. Zie Pijnstiller nemen voor vervangen spiraal? Alleen heb ik sinds vandaag pijn aan mijn borsten, zowel links als rechts. De pijn zit rond de tepel en aan de buitenkant. Herkent iemand dit? Over 5 weken moet ik pas terugkomen voor een controle van het spiraaltje.
Vannacht met het slapen had ik er gewoon last van. Op mijn zij liggen was behoorlijk gevoelig. Ik denk dat het door de afgifte van de hormonen komt, maar hoelang zou dit aanhouden?
Ik herken het wel, toen ik mijn mirena liet plaatsen had ik ongeveer 2 weken later ook veel last van mijn borsten.. ik kon geen bh aan maar ook niet zonder was na 2 dagen over
@Chanbee Wat fijn dat je reageert! Ik loop inderdaad al 2 dagen zonder bh , maar anders heb ik nog meer pijn. Zo gaat het tenminste nog. Nog even doorbijten dus!
Update Vannacht geen last meer gehad, dus zal het vanaf nu weer gewoon zijn. Ik denk toch dat het kwam door de (misschien sterktere) afgifte van hormonen van het nieuwe mirena spiraaltje.