Hi lieve dames, Omdat ik te veel last had van migraine bij eertse behandeling (IVF, deze is afgebroken) mag ik starten met kort protocol (dag 2 deca, dag 3 Gonal f erbij). Zijn er dames die hier (goede) ervaring mee hebben? Ik hoor het graag! Liefs
Hoi hoi, Ik ben vorige week gestart met t korte protocol. Vanaf cd 3 gestart met gonal f 125 en vanaf dag 5 gestart met cetrotide. Vandaag voor de echo geweest, of zondag of maandag de punctie. Ik ben alleen heel erg moe voor de rest geen bijwerkingen. Succes
Ik ben sinds gister gestart met kort protocol. Cd 1 begonnen met decapepthyl en cd 2 menopur 225 erbij. Vorige ivf is afgebroken omdat ik geen eitjes had. Hopelijk komen er nu wel eitjes. Vandaag heb ik een echo.
Dank voor jullie berichtjes! Verwacht het weekend ongesteld te worden, heel spannend! Girll73 benieuwd hoe de punctie gaat! En succes Zonnebloem6 met de echo, hoop dat er eitjes groeien
Mij beviel het korte protocol beter dan het lange. Alles gaat sneller en ik had minder last van bijwerkingen. Onze dochter is het resultaat van een ICSI met het korte traject. Succes!
Positieve ervaring! Je hoeft niet eerst aan de pil, groot pluspunt! Ik heb kort protocol met cetrotide en gonal f gehad. Nauwelijks bijwerkingen, maar ik was sowieso niet zo gevoelig hiervoor. Het gaat redelijk snel en ik had een mooie opbrengst! Ik zou er een volgende keer zeker weer voor kiezen! Succes en ik hoop dat je snel een positief resultaat hebt!
Hier ook hele goede ervaring. Waar ik de eerste poging en lang protocol enorm veel bijwerkingen had en uiteindelijk 3 bevruchtingen. Had ik deze poging kort protocol nergens last van en ben ik nu zwanger van de verse terugplaatsing. Deze keer 13 eicellen 12 bevrucht 1 verse teruggeplaatst zwanger! en nog 11 cryos! Hopelijk voor jou net zoveel succes.
Gister echo gehad op cd 2. Gelukkig goed nieuws. Geen cystes aanwezig en m'n eierstokken waren goed te vinden (vorige ronde namelijk niet) er zaten al innie minnie eitjes in. Nu hopen dat ze gaan groeien!! Korte protocol is wel fijn dat het wat sneller gaat inderdaad en geen pil.