Wij beuren altijd op donderdag, 4 wkn loon. Nu valt deze maand de donderdag meteen na de kerst.. Komt de storting dan gewoon op donderdag, of omdat de feestdagen ertussen zitten.voor de kerst?
Dat zal van je werkgever afhangen. Als ze coulant zijn, krijg je het voor kerst. Houden ze zich strikt aan de regeltjes, krijg je het na kerst. Denk dat alleen je werkgever antwoord op die vraag kan geven.
Ook hier idd altijd salarisstorting voor de feestdagen ipv na de feestdagen. Maar ik denk dat je dat gewoon het best kunt navragen bij de werkgever. Is ook goed mogelijk dat het gewoon die donderdag komt, omdat dat een "normale" werkdag is. Wanneer de werkgever de betaalbatch op tijd inlevert wordt er ook gewoon op tijd gestort.
Mijn vriend en ik zitte ff te strije, hij zegt dat donderdags geen transacties zijn.. maar volgens mij wel, want de kerst is voorbij dan en weer een normale werkdag.
Ik meestal na de kerst. Maar nu dus de donderdag na kerst.. en zo te lezen.word er dan gewoon gestort. Mijn vriend dacht namelijk. N.nie.
ik krijg het deze maand al de 19e hier ben ik weer niet zo blij mee want heb nogal een gat in me handje de maand erop krijg ik dus mijn salaris weer rond de 26ste dus moet ik langer met mijn centjes doen
Of jij eerder krijgt kan ik niet zeggen... alleen je baas... even vragen dus Ok krijg deze maand na kerst.. man voor..
Wij krijgen voor de kerst. Ik kan me trouwens wel indenken dat er mensen zijn die het niet prettig vinden om zo vroeg hun geld te krijgen. Je ziet namelijk vaak in januari dat er een hoop mensen zijn die blut zijn en nog een week of 2 op geld moeten wachten.
Mijn vriend krijgt zijn salaris in December op de 20e en ik op de 21e, normaal krijgen we het allebei rond de 25e.. Wij vinden het wel fijn!
Die donderdag is idd een gewone werkdag en er vinden dus transacties plaats. Maar of je t dan ook krijgt hangt af van wanneer je baas de batch aanbied.
het ging er mij om ofdat er donderdags na.kerst transacties zijn! En hier op t.forum mag je alles vragen!