Lieve meiden, Aangezien de meeste lezeressen hier waarschijnlijk al bevallen zijn, wilde ik mijn vraag hier graag in de groep gooien. Zijn er meiden uit Leiden die mij een goede kraamverzorgingspraktijk in Leiden kunnen aanbevelen? Moet me binnenkort echt ergens inschrijven en heb geen idee....! Alle tips en ervaringen zijn welkom! Hoop van jullie te horen! Xxx
Regelt je zorgverzekering dat niet? Je hebt de waarden die door de gehele omgeving zit en je hebt zorgvuldig uit Leiderdorp. Dat zijn de enigste 2 die ik ken. Allebei prima.
Het gaat idd via de zorgverzekering. Heb een aantal namen gekregen enag zelf kiezen welke mij het meest aanspreekt. O.a zin kraamzorg, zorgvuldig, beschuitmetmuisjes,florijntje en nog een paar namen. Dacht, laat ik eens informeren naar ervaringen voor ik Een Naam doorgeef aan de verzekering! Vandaar mijn vraag! De waarden ken ik niet, ga de site eens bezoeken. Dankjewel! Xxx
Ik hoorde van 3 vriendinnen weer minderen verhalen over de waarden... Ik heb voor zorgvuldig gekozen top geregeld allemaal
Ik heb tweemaal De Waarden gehad maar kan ze niet echt aanbevelen. Bij mijn eerste had ik een rot kraamzorg. Zij heeft mijn man gewoon dom en onnuttig genoemd! De tweede keer had ik een ok kraamzorg maar super kan ik het ook niet noemen. Dus tja, De Waarden is goed maar niet super. Ze doen wat ze moeten doen maar een band was er niet zeg maar.
Gemengde reacties op de Waarden dus. Vond de website er wel ok uitzien. Nog meiden met ervaring met Florijntje?
Bij mijn eerste hadden we Florijntje. Niet slecht, maar ook niet echt goed. Nu hebben we voor de Waarden gekozen.
Ik heb zorgvuldig gehad en dit beviel mij prima. Ik raad deze van harte aan! De waarden vindt ik zelf minder, vooral omdat de kraamverzorgende meerdere gezinnen op een dag heeft in drukke periodes en veel wordt gewisseld tijdens de zorg.
Wat een wisselende reacties ! Wel goed om te lezen. Ik neigde naar Florijntje, maar ben nu weer gaan twijfelen. Bij de waarden meerdere op een dag, vind ik niet echt prettig klinken. Ga toch nog eens naar zorgvuldig kijken... En dan vrees ik dat ik toch eens een keuze moet maken, ben immer al 'laat' met aanmelden... . Thnx again! X