Pijn na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Missy1987, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy1987

Missy1987 Lid

12 aug 2011
    19
    0
    0
    Werkeloos
    Turkije
    hallo dames
    even een vraagje

4 weken geleden is onze zoon via een keizersnede te wereld gekomen
    de wond lijkt goed te genezen, maar heb wel wat last van de huid rondom mijn navel. Niet zo als ik gewoon loop of zit, maar wel als ik eroverheen ga. Het lijkt wel alsof mijn striae pijn doet, maar dat lijkt me ster. Kan het zijn dat het de binnenwond is die zo gevoelig is? Het zit echt aan de rechter en aan de linker kant van mijn navel..

Alvast bedankt!

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Herstel voor een keizersnede is 6 weken.

Ik heb in 2011 een keizersnede gehad en heb zeker een half jaar last gehad van een gevoelige, maar ook ongevoelige buik. Mijn huid was ongevoelig, doordat er toch zenuwen geraakt waren. Alles eronder was gevoelig. Zelfs nu kan ik het littekenweefsel voelen, onderhuids.

Maar ter hoogte van je navel lijkt mij te hoog? De baarmoeder moet nu wel weer op zn plek zitten en daar zit het littekenweefsel.
    Heb je nacontrole? Dan kun je het nog even navragen?

3. Missy1987

Missy1987 Lid

12 aug 2011
    19
    0
    0
    Werkeloos
    Turkije
    Ja het leek mij ook te hoog ja.. moet begin april terug voor nacontrole dus zal het zeker navragen als ik er dan nog last van heb.
    Het is ook echt geen echte pijn ofzo, meer gevoelig als ik eroverheen wrijf, heel bizar..

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik had dit ook hoor bij mijn keizersnee. Onder mijn navel was het gevoelloos maar juist daarboven waar je zenuwen het dan net wel weer doen echt een rotgevoel als je er overheen wrijft! Bij mij trok het vanzelf weer bij. Ik weet niet meer precies wanneer maar met een paar maandjes was het weer helemaal oké. Dochter is nu 16 maanden en ik heb nergens last meer van, ook niet tijdens mijn tweede zwangerschap waarvan ik net bevallen ben. Geef het gewoon wat tijd... Enne... Nog gefeliciteerd! :)

5. Missy1987

Missy1987 Lid

12 aug 2011
    19
    0
    0
    Werkeloos
    Turkije
    Dankje JosieJ! Fijn te weten dat het niet iets abnormaals is inderdaad!

Deel Deze Pagina