ik weet niet of ik er goed aan doe om dit te zeggen, maar de controlestreep is ook lichter dan de test van gisteren. Dat betekent dat de test in zijn geheel minder kleurstof bevat en het HCG streepje automatisch lichter uitslaat. Dan is je HCG misschien wel een klein beetje doorgestegen, maar lijkt de test toch lichter. Mocht je urine bijvoorbeeld ook nog eens minder geconcentreerd zijn, lichter van kleur, dan valt je streepje ook minder donker uit. Morgen zou je dan wel een wat donkerder streepje moeten hebben
Toch nog even getest, en tanks voor alle input! Onderstaand de test van net. Het streepje stond er rond de 2 minuten op. Mijn hoop is weer iets aangewakkerd. Natuurlijk weet ik nog niks zeker en kan er nog van alles gebeuren. Wat denken jullie (foto van de testen van gisteren post ik hierna)
Mooi streepje zeg. Ik zou morgen nogeens testen. Zo zagen bij mij de streepjes er vorige week ook uit een gisteren had ik een knaltest.
Toch de testen nog eens naast elkaar gelegd, volgens mij zie ik het streepje duidelijker worden morgen zou ik ongesteld moeten worden. Ben benieuwd!! Spannend hoor!
Ja ben zwanger!!! Ik had vandaag ook een onzeker momentje. Vanochtend duidelijke opgelopen test. Vanmiddag ineens veel lichter streepje op kv. Raakte behoorlijk in de stress. Vanavond weer opnieuw getest en deze is zelfs weer donkerder als vanochtend. Alle stress voor niets dus. Maar die kv test was niet oke als je het mij vraagt.
Gefeliciteerd! Duidelijke strepen, kun je niet meer omheen . Zijn ook echt wel duidelijker dan die van mij maar dat zegt niet zoveel natuurlijk. Geniet ervan!!
Nee dat zegt zeker niks. Zal met de innesteling te maken hebben. Moet eerlijk zeggen dat ze snel oplopen. Zondag nog bijna niets te zien (nog minder dan jouw streepjes) en nu zo duidelijk al. Bij jou zullen ze nu ook snel gaan oplopen. Zaterdag is mijn Nod trouwens. Vind ook dat ze al behoorlijk positief zijn voor de termijn. Spannend! Laat je je testen morgen weer zien?
Thans! Maar ik ben nog steeds niet 100% overtuigd hoor.. Hoe kun je het zo zeker weten? Is CB digitaal dan een goed idee?
Gefeliciteerd allemaal Monalisa om er zekerder van te zijn wil jij waarschijnlijk een duidelijkere streep zien. Dan zou ik niet elke dag testen maar steeds een dag overslaan. Dan kan je echt goed het verschil zien. Een cb test kan ook maar zijn flink aan de prijs en meet hetzelfde als de kv test en dat is hcg. Sommige testen meten als jvg vanaf een waarde van 8 Dit geldt voor de kv test. En dan krijg je dus al een 2e lijntje. De cb test heeft jogere waardes nodig dus die zal langer "niet zwanger" aangeven dan dat de kv dat doet. Ik zou de cb doen als je op de kv test een iets duidelijkere 2e streep hebt, overmorgen bijvoorbeeld
Helemaal waar, het is ook echt slimmer om niet elke dag te testen omdat de verschillen te klein zijn. Toch kon ik me net wederom niet beheersen
Die van gisteren en eergisteren (overigens ben ik, ondanks dat ik de adviezen niet opvolg, er wel heel blij mee!)
nou die van vandaag is duidelijker hoor! ik durf je wel te feliciteren! leg hem maar onder je rijtje dan zul je goed het verschil zien tussen eergisteren en vandaag.
Ik zie hem ook telkens oplopen hoor! En ik vind het grappig dat je jezelf niet kan bedwingen om toch een test te doen, ik was ook zo! Mijn man wou telkens een dagje overslaan, maar ik had daar geen geduld genoeg voor.