Hoi dames Heb een vraag .heb 1 januari een mk gehad met 6.5 week . Alles is er uit . Nu wou ik kijken gister hoe het zit met ovulatietesten wat het aan geeft .nu geeft hij een licht streepje aan . Weet iemand hoe lang het duurt voor het blanco is .of was dat al eerder.en is dit voor nieuw .
Hoi @angel02 , Deze geven altijd lichte streepjes en willen ook wel eens schommelen, ene moment wat donkerder dan het andere moment. Ik heb als het goed is mijn lijstje nog wel met deze testen
In je lichaam zit altijd wel iets van LH hormoon maar is op zn piek net voor je eisprong. Dus niet gek ziet het eruit. Blanco heb ik zelf nog nooit eerder gezien.
Met 6,5 week mag het zelfs 6 weken duren. Ene is met 2 weken hcg vrij, maar kan dus ook 6 weken zijn. Ik heb er een maand over gedaan om hcg van 6500 naar 1 te krijgen
Oké dus dan kan ik eigenlijk beter een zwangerschapstest doen om te kijken of die blanco is . Hoe lang was jij zwanger
Ja zou ik idd doen Zwangerschapsweefsel is verwijderd met 9 weken, hcg stond op 6500. Ik was dus schoon na de operatie Die nasleep sucks, kan best wel even duren voordat cyclus weer normaal is.
Heb net een Zwangerschapstest gedaan en er zit toch nog wat hcg in mijn lichaam .ga volgende week nog een testje doen .kijken of hij dan blanco wordt
Helaas niet... ik test nog super positief, 33 dagen na begin miskraam bij 4+3.. Ik maak nog even een foto van mijn testen als ik het niet vergeet zo haha