Ik heb inderdaad ook 2x vals-positief gehad van k2v5. Kwamen wel uit verschillende verpakkingen, maar wel dezelfde batch en houdbaarheid. Heb er toen een melding van gemaakt. Helaas weet ik niet meer wat de batch was. Maar bijgaand mijn vals-positieve test. Moet wel eerlijk bekennen dat ik in die ronde wel zwanger ben geworden, maar kon onmogelijk toen al positief testen.
Jeetje wat bizar! Na paar keer plassen kan de k2v5 idd nog wel negatief uitslaan maar de predictor had wel iets moeten laten zien Wat ongelooflijk teleurstellend dit zeg! Ook dat de k2v5 zo'n duidelijke streep liet zien Ik zou wél voor de zekerheid morgen nog een testje wagen. Laten we hopen dat het toch aan concentratie urine lag ♡
Ja, heel bizar en zou eigenlijk niet mogen . Ik hoop oprecht dat je alsnog een hele mooie positieve test in de handen gaat krijgen. Je urine was wel enorm geconcentreerd. Ga echt voor je duimen
Pff wat een mindfuck zeg. Ik hoop voor je dat er de komende dagen toch wat te zien is. Echt vreemd dit, sterkte!
Ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat dit vals positief is. Laten we hopen dat ts morgen of overmorgen een zichtbaar lijntje heeft op een andere test!
Hi, Update, ik heb zojuist wat bloed verloren en de test geeft deze ochtend ook weer een negatief resultaat. Dus ik ga er vanuit dat ik gisteren een valse Kruidvat test in mn handen had. Bizar! De tweede test die ik gisteren deed met de Kruidvat is opgedroogd met een licht streepje. Er stond dus nog wel iets maar mega te verwaarlozen met de eerste test.
Opgedroogd geven ze vaker streepjes, die zijn dan ook negatief. Wat een valse uitslag heb je gehad zeg! Zou toch niet moeten mogen!
Als hij echt positief was, zou de predictor zeker smiddags iets aan moeten geven. En die was negatief. De test was dus echt vals helaas.
Jeetje miena wat bizar dit zeg. Zo’n duidelijk streepje zou iedereen een gat van in de lucht springen maar je werd al gauw van die roze wolk afgedonderd. Sterkte met het verwerken van dit
Had zo gehoopt dat je toch een mooie test zou hebben vanochtend. K2v5 is niet meer zoals ze waren, helaas . Denk aan je!
ben ongesteld, best wel veel ook. ik dacht ik doe het laatste Kruidvat testje en dan is het klaar. Nu snap ik er niks meer van. Zou dit nog hcg zijn en dat het ergens is mis gegaan? Hij is binnen 5 mij gemaakt
Jeetje wat oneerlijk dat je zo geconfronteerd wordt met een valse test Had zo gehoopt dat je vandaag alsnog een mooie test kon showen! Sterkte met het verwerken van deze oneerlijke domper
Whaaat??!! Dit is echt vreemd! Dit kan toch haast niet weer vals zijn?! Als dat het geval is zou ik echt een klacht gaan indienen…. Ik blijf nog even voor je hopen dat de bloeding een innestelingsbloeding is ❤️ Maar jeetje, wat een mindfuck zo!