Ervaringen Kruidvat 2 voor 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sedese, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Jeetje wat een ellende.

Het lijkt er eerlijk gezegd meer op dat er toch iets fout is gegaan (biochemisch) of dat je misschien vaker streepjes test. @Maudje123 jij test toch ook regelmatig streepjes, had jij geen standaard hcg in je lijf ofzoiets?
    Ook al is het minimaal, als de urine zó geconcentreerd is als jouw eerste test met dat duidelijke streepje, verklaart het wel. Want die was echt super geel, zo geconcentreerd zie je het zelden.

Of je bent wel gewoon zwanger. Ik snap dat die theorie lastig is met het bloed... maar toch. Ik zou het nog niet uitsluiten eerlijk gezegd.

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mocht je zekerheid willen ondanks je bloedverlies kan je altijd de huisarts vragen om bloed te prikken.

Wel heel gek.
    De predictor is een predictor early? Die had ook met mindere urine dan wat aan moeten geven..

Wat een rollercoaster zo voor je :(

3. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Nee een normale predictor, de early hadden ze niet. Ja ik snap er echt niks van, ik wacht rustig morgen even af maar verwarrend is dit wel zeg..denk zelf ook dat het biochemisch is inderdaad

4. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Nee geen standaard hcg in mijn lichaam. Laatst nog geprikt op hcg en dat was minder als 0.1
    Dus daar komt het niet door, waar dan wel door... ik heb in ieder geval geen idee

5. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.136
    884
    113
    Vrouw
    O nee wat een mind fuck zo. Echt bizar.. je zou denken als je 2x achter elkaar zo'n test hebt dat er iets moet zijn.

6. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik lees afgelopen dagen in mn nod groepjes wel meer klachten over de kruidvat 2v5 testen maar dan gaat het meestal niet om zo'n duidelijk streepje als deze! Heel verwarrend, dikke knuffel :(

7. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    #47 sedese, 5 jan 2022
    Laatst bewerkt: 5 jan 2022
    Goedemorgen!

ik moet morgen even langs de dokter. mega bijzondere situatie. Ik test dus constant positief op Kruidvat testen maar ben ongesteld. Andere testen laten een mega vaag lijntje zien nog steeds. Dat had nu wel donkerder moeten zijn.

Moet eerlijk zeggen dat ik er nu een beetje zenuwachtig van wordt..ben 9 december voor het laatst ongesteld geweest, 19 december hebben we sex gehad en 20 december had ik eipijn. Afgelopen maandag/dinsdag had ik ongesteld moeten worden wat ik dus ook ben geworden. Flink ook. Snappen jullie het nog? Vergis ik me en ben ik te vroeg gaan testen?

Bijgevoegde bestanden:

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jeetje dat is inderdaad een bijzondere situatie wat je hebt. Verwarrend vooral ook lijkt me. Je hebt verder geen mega buikpijn of andere gekke pijntjes? Ivm eventueel een bbz. Naar de huisarts is een goed idee :thumup: Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat er wel iets heeft gezeten maar dat het mis is gegaan. Dan zouden je testjes de komende dagen wel weer af moeten lopen. Hoe dan ook sterkte met deze situatie!

9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Echt raar! Is je menstruatie hetzelfde als normaal?

sedese vindt dit leuk.
  10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ik zie op de achtergrond een clearblue liggen, wat was het resultaat daarvan?

sedese vindt dit leuk.
  11. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    ook een licht streepje net als op die van Etos. Kreeg hem niet goed op de foto. Als ik die normaal zou hebben zou ik hem niet aannemen als zwanger maar wel denken Hmm er staat iets (testervaring opgebouwd bij de jongste haha)

ja mijn menstruatie is hetzelfde, als ik niet had getest had ik gewoon gedacht dat ik ongesteld was geworden. Het is wel wat meer helder rood, maar gewoon de normale hoeveelheid. Zette maandagavond door en verlies nu nog.

12. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    #52 sedese, 5 jan 2022
    Laatst bewerkt: 5 jan 2022
    Maar hetzelfde als maandag gebeurt nu dus weer. Bovenste met 2e plas, onderste van zojuist, 2 uur tussentijd en geen drinken met 3e plas.

Ook de clearblue even bijgevoegd die een pennenstreepje (negatief) laat zien

en de test van maandag positief en de test van vandaag positief waar toch enigszins oploop te bespeuren valt.

Na, tot zover! ik denk dat ik het hierbij laat. Denk dat niemand een idee heeft wat hier aan de hand is. Morgen maar even kijken wat de dokter zegt!

Bijgevoegde bestanden:

13. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Het is dat je bloed, maar ik zou anders nog steeds zeggen dat je zwanger bent. Dat was me echt na jouw eerste foto wel duidelijk. Omdat die zo geel was, is het logisch dat de andere streepjes nu pas langzaam op gang komen.

Maar dat bloed... is raar. Ik hoop dat je morgen bloed mag prikken, en een paar dagen later nog eens. Als ik jou was, zou ik daar echt om vragen. Iets anders kan een dokter toch waarschijnlijk niet.

Ik hoop zo voor je dat ik het bij het rechte eind heb!

Milena92, DCG en sedese vinden dit leuk.
  14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ik zie idd oploop op die Kruidvat test!
    Ben het helemaal met @M061987 eens dat het slim is om de huisarts te vragen voor 2x bloedprikken, dan krijg je denk ik het beste beeld van wat er nu aan de hand is. Succes morgen en hopelijk snel duidelijkheid!

Colinn en sedese vinden dit leuk.
  15. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Je laatste test is, ondanks de bloeding, positief. Na je eerste test dacht ik dat er iets gaande was. De negatieve omdat urine minder geconcentreerd was.
    Ik hoop dat het bloedde niet doorzet en je testen hierna positief blijven.
    Je hebt helaas nog geen duidelijkheid over hoe of wat. (ofja, ik zou ik jouw geval hoop blijven houden).
    Misschien toch VK bellen voor een controle echo over 2 weken?

sedese vindt dit leuk.
  16. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ik heb de verloskundige gesproken, ze zei dat het nu toch een kwestie van afwachten is. Dus mag over een weekje terugbellen (als de testen zo blijven) en dan kan ze een echo inplannen. Ga nu ook stoppen met testen denk ik even, volgende week maar weer even. ik word er niet echt wijzer van. Heel veel geduld opbrengen de komende dagen haha

DCG en Colinn vinden dit leuk.
  17. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dit inderdaad en wellicht om een echo vragen. Miss wordt de bloeding dan duidelijk :thumup:

sedese vindt dit leuk.
  18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Sorry ik reageerde te snel zie ik :)

sedese vindt dit leuk.
  19. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Misschien een tweeling waarbij er eentje afgestoten wordt?

sedese vindt dit leuk.
  20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Sterkte, wat een rare en heel vervelende situatie :(

Deel Deze Pagina