Ervaringen Kruidvat 2 voor 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sedese, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hou het sowieso goed in de gaten en als het niet goed voelt, aan de bel trekken!

Ik hoop dat het ondanks de bloeding toch goed zit. ♡

2. FrederikeS

FrederikeS Actief lid

23 nov 2021
    360
    273
    63
    Vrouw
    Goed dat je naar een huisarts gaat. Ik zou inderdaad ook vragen om 2x bloedprikken. Wat een mindf*ck is dit voor jou.

3. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    #63 Finca, 6 jan 2022
    Laatst bewerkt: 6 jan 2022
    Ik heb precies hetzelfde en vraag me echt af of deze testen nog wel betrouwbaar zijn.
    Vorige week 5 testen gedaan en allemaal een klein lijntje. Ik werd “ongesteld” op 31 december. Vanmorgen weer getest om te zien of ze al blanco waren zodat ik weet dat ik door kan met deze cyclus en kreeg weer een lijntje. Heb echt 6 dagen flink bloedverlies gehad en heel veel rug en buikpijn. Heftiger dan een normale menstruatie.
    Bovenste foto’s zijn testen van vorige week en de onderste vanmorgen. Zijn wel echt roze streepjes.
    In oktober en november had ik dit ook. In oktober had in ook een positieve cb test. Ik weet dus echt niet meer of Kruidvat nog te vertrouwen is.

Ik word nu doorgestuurd naar een gynaecoloog omdat ik nu 3 vroege miskramen heb gehad, naar mijn weten. En ik vraag me sterk af of dat wel zo is dan.

Bijgevoegde bestanden:

4. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Nou dat is toch bizar dit! Ik ben ook echt veel flinker ongesteld dan normaal. Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van. Dokter zeg nog een paar dagen afwachten..dus daar ben ik niet veel mee opgeschoten. Dat het ergens mis is dat weet ik nu wel alleen ik word ontzettend onzeker van die streepjes, lees bbz, mola oid. Je haalt je van alles in je hoofd zo. Ik had vandaag ook weer een streep waar je niet omheen kan.

Finca vindt dit leuk.
  5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Meer bloeden dan normaal kan wel echt op een miskraam duiden.
    Je streepjes liegen er echt niet om, dit zijn geen tuurstreepjes bij jou, of vals positieve. Ik ben zo benieuwd wat hier uit gaat komen. Ik snap de onzekerheid goed!
    Hoe was het bij de dokter vandaag?

sedese vindt dit leuk.
  6. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    de dokter zei dat we bij een echo nog niet zoveel zouden kunnen zien, in de gaten houden of ik buikpijn krijg en even testen dagelijks of er op danwel afloop is. Dus eigenlijk nog even afwachten..

7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Oh wat vervelend. En bloed prikken mocht niet?

8. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    @Finca heb jij nog getest?

Dit is mijn test tijdens doorlopen daarnet. Dag 5 van ongesteld zijn.

Bijgevoegde bestanden:

Finca vindt dit leuk.
  9. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Nee, stom hè?! Als ik volgende week nog positief test mag ik voor een echo.

10. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    #70 Finca, 7 jan 2022
    Laatst bewerkt: 7 jan 2022
    Ja nog donkerder dan ooit. Deze is van vandaag. CB digitaal zegt “niet zwanger”. Ik wacht op een pakket met 2 andere merken testen.
    ik was trouwens net van mijn 6 daagse menstruatie af en nu begint het weer… pff. Ik denk dat het een slechte batch is.

Bijgevoegde bestanden:

sedese vindt dit leuk.
  11. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Bij jou wordt hij ook donkerder gewoon lijkt het wel! De mijne is nu aan het opdrogen. Hoe voel jij je? Ben benieuwd wat jouw andere merken gaan laten zien! Wel ontzettend toevallig dat we gewoon hetzelfde hebben. Andere testen laten bij mij allemaal iets zien, maar niet zo donker als de Kruidvat.

Bijgevoegde bestanden:

12. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    PostNL wijzigt het bezorgmoment naar morgen. Pfff. Ik heb geen Kruidvat testen meer en ik koop ze ook nooit meer. Ze zijn gewoon niet goed. Ik zou nooit nog zwanger kunnen zijn nu.

13. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    nee snap ik! Ik heb ze gekocht omdat ik dit nog even wil blijven volgen. Ik test namelijk met mn tweede/derde plas heel erg positief en daarna is de test gewoon bijna negatief. Zal zo even een foto posten ervan. Digitaal geeft bij mij ook niet zwanger aan overigens dus bij mij ook onmogelijk nu nog

Finca vindt dit leuk.
  14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    @sedese hoe is het nu? Blijven de testen positief? (Zonder oploop?)

15. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hi! Ja ze blijven positief, maar alleen Kruidvat!
    De cv digitaal zeg niet zwanger en ook andere testen laten minimale lijntjes zien, niks vergeleken bij de Kruidvat. Mn menstruatie is inmiddels over maar heeft zeker tot gisteren geduurd. En deze hele positieve testen plas ik dus alleen met twee/derde urine, daarvoor en daarna is de test positief maar stukken minder. Hopelijk wordt het van de week een niet zichtbaar streepje, het is nu wel leuk geweest :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik heb maar 2 andere gedaan. Ik snap het niet. CB digitaal zei van niet.

Bijgevoegde bestanden:

17. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw

18. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Deze zijn positief! Ik denk dat je of hartstikke zwanger bent of dat de testen nog hcg aangeven maar deze lijken me donkerder dan Kruidvat bij jou! Ze lopen dus op! Cb heeft geloof ik iets meer hcg nodig

wanneer was he nod ook alweer? Werd je toen ongesteld of eerder?

19. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Nou, dat zou knap zijn als het dat overleefd heeft hoor. Was echt heftig en helder rood.

20. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ja, heb je nog een Kruidvat? Die zou nu echt donkerder moeten zijn! Of het is vroeg mis gegaan, (ik denk bij mij het geval) hcg blijft wel even in je urine maar dat zou dan wel af moeten lopen. Geen stolsels tijdens je menstruatie?

Deel Deze Pagina