14 dpo, 15 dagen na 5000 pregnyl na een 3 tal min zag ik iets, dacht mm in uw hoofd meid! Blijf toch maar zien naar dat streepje, met timmer trouwens, 4min iets vaag ja, 5min er staat een vaag streepje. Nu al een 20 min later dus de foto is na afleestijd genomen. Kv valse positieve test Indroogstreep????? Of positief. Graag kv experts mening en je hoeft je niet in te houden. De platte waarheid is welkom! Op de foto genomen met tablet is het niet zo duidelijk als in het echt. In het echt zie ik die op een arm lengte afstand.
Ik zie misschien iets heel vaags op de foto. Ik had afgelopen cyclus ook een heel licht streepje op 12 dpo met de kv test 2 dagen later wel ongesteld en om te kijken of ik dat streepje ingebeeld heb een paar dagen later weer een test gedaan en die was spier wit. Dus ik geloof niet dat ze een streepje geven als er niks gaande is. Hoop dat je er iets aan hebt.
KV testen lopen slecht door duurt ff morgen nog 1 doen dan verschil bekijken ik zie wel wat maar kan niet nu al zeggen van gefeliciteerd gewoon morgenvroeg nog 1 doen toi toi
Ik zie geen streepje. Tenzij je dat links bedoelt waar het andere materiaal begint... Maar dat is een ophoping van kleurstof, geen streepje.
Ja als ik die foto bekijk zie je daar inderdaad niet veel op, heb die even bewerkt en wat donkerder gemaakt
Je moet eens in me album kijke kruitvat loopt traag door em droogt traag op, ook mijn onderwerp 8-9 dpo Ik zie qel iets morgen og eens testen
Bij mij hetzelfde hoor, de kruidvat testen duren even een poosje voordat het iets laat zien en duurt ook een poosje voordat hij echt helemaal mooi gekleurd is. Maar om eerlijk te zijn zie ik er niks op
Ik ben bang dat het toch een nasleep vd pregnyl is helaas. Ik hoop van harte dat ik het fout heb maar het streepje wordt niet donkerder en lijkt alleen maar lichter te worden.
Als dat nog Pregnyl is mogen ze die bijsluiter toch ook wel eens aanpassen he? Mijn temp vertoont dezelfde patronen als mijn MC, teste ook zo vaag voor meer dan een week, van 8 dpo af. mooie en duidelijke KV test op 15 dpo in de namiddag. Geen Pregnyl in die cyclus, dat was voor de MMM. Ja dacht ook dat ik spoken zag. Vandaar dat ik het geen haar vertrouw om met Utro te stoppen.
Ik weet dat de bijsluiter niet klopt. Ik testte op 13 dpo ook nog heel licht aflopend positief op de kv (15 dagen na pregnyl) en werd dan op 14 dpo ongesteld helaas. Dus ook geen 10 dagen zoals in de bijsluiter staat.
Op de foto die je donkerder gemaakt hebt, zie ik wel duidelijk een streepje! Op de eerste is het moeilijk te zien omdat het van zover af is... Ik denk dat de enige oplossing is om over 2 dagen nogmaals te testen om te zien of ze oplopen of niet... Ik duim alvast voor je! Wat de pregnyl betreft... Een vriendin van me testte een 6-tal dagen na haar pregnyl (50 hoeveelheid) duidelijk positief... Dat was op 13 dpo geloof ik.