hoi medemoeders, Mijn kindje heeft tot nu toe steeds pampers om zijn billetjes heen gehad maar die zijn nu ANDERHALVE euro duurder geworden dus ik vond het tijd om eens verder te kijken. nu is bij de vara kassa luiertest enige tijd terug de kruidvat luier als beste uit de test gekomen. Is dit ook jullie ervaring? Ze zijn namelijk komende week in de aanbieding. 3 pakken voor 14,95! dat is maar 5 euro per pak! ik jaag altijd koopjes wat pampers betreft maar zo goedkoop worden ze nooit! ik moet erbij zeggen dat onze kleine man geen last heeft van luieruitslag dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. verder ben ik van plan om snachts wel gewoon een pamper om zijn kontje te binden want hij slaapt 12 uur achter elkaar Dus... hoe bevallen de kruidvat luiers overdag???
Hier bevalt t heel slecht. kleine heeft normaal nooit last van zijn billen. maar met de kruidvatluier sprong zijn huidje binnen een dag open. maar hoor er verder veel goeds over. en elk kind is anders.
Voor mijn dochter gebruik is al vanaf dag 1 luiers van het Kruidvat en ben er supertevreden over. Ze is echt nog nooit doorgelekt, ook niet na een nacht.
Ik vond ze tot 4kg wel fijn daarna niet meer, heb nu die van de Lidl nou super! Pampers vind ik dus 3x nix ....als ze een klein plasje doen dan barst die luier zowat..
wij gebruiken kv al sinds dag 1. ook wel eens wat anders geprobeerd (c1000, etos, pampers, hyggies), maar ik blijf kv het beste vinden. mijn dochter slaapt vaak 13 uur en is in een jaar tijd misschien 3 keer doorgelekt. maar dat was vooral in het begin, dus misschien lag dat meer aan mij dan aan de luier.
Het zijn de beste luiers ooit!! Perfecte pasvorm!! Geen luieruitslag!! Geen ranzige geurtjes!!! En als ik dochterlief om 20.00 de laatste schone luier geef, dan is ze de volgende ochtend als we uitslapen en ik haar pas om een uur of 10 verschoon (oeps, we lagen zo lekker ) nog steeds niet doorgelekt!! Ik heb ook Etos, bumblies, c1000, pampers en huggies geprobeerd maar wat is dat toch een waardeloze bende!! Kapotte billen of een stank of ze lekken snel door of de pasvorm spoort niet.
ja hoor prima luiers... ik gebruikte altijd pampers en nu sinds een maandje of 4 a 5 kruitvat en vind ze minimaal even goed.. !
Ik vind ze ook prima, gebruik kruidvat en pampers door elkaar heen, beetje afhankelijk van waar ik boodschappen doe if welke aanbiedingen er zijn, en vind ze allebei prima.
ik vind ze heerlijk...! heb het in het begin ook met pampers snachts gedaan...maar toen dat op was..met kv geprobeerd...en dat werkte ook..sindsdien geen pampers meer gekocht.. tijdje terug lekte hij paar dgn sochtends door, maar tis een buikslaper...maat groter gekocht voor de nacht en gaat weer super! enige wara ik aan moest wennen, dat ze zoveel stugger aanvoelen vand e buitenkant..als pampers...die zijn toch wel lekekr zacht... maar jeetje wat een prijsverschil!
Hier helaas (want ik ben ook zo'n koopjesjager ) geen goede ervaring met KV luiers. Onze dochter krijgt er een rood huidje met bultjes van. Met de Aldi luiers ook. Ik denk dat er in die luiers meer plastic verwerkt zit. Ze lekken idd ook niet door... Hier geen huidproblemen bij Pampers en Huggies. Aangezien de laatste nog wel goede acties hebben, gebruiken we die het meest.
Ik vind ze super maar het is maar net of je kindje er tegen kan. Als ik pampers gebruik dan krijgt Jayden flinke luieruitslag. Met Kruidvat en Etos luiers heb ik dat weer niet. Vanaf week 1 is het hier Kruidvat luiers en HEEEEEL af en toe probeer ik weer een pak pampers die mn moeder dan mee heeft genomen maar continue luieruitslag daarmee. Dus nee ik blijf lekker bij de kruidvat luiers
ik heb het ook gezien bij kassa maar ik vind het geen fijne luiers ze lekken bij mijn zoontje en ik vind ze heel stug zeg maar...lijkt me niet lekker zitten. maar dat waren dan de new-born luiers...ik weet niet hoe de andere luiers zijn. ik blijf pampers echt de fijnste vinden.
ik ben groot pampersfan, maar ik ga ook weer kruitvatluiers proberen. Ik vind pampers echt te duur worden De oudste begin nu zindelijk te worden. Maar het blijft een aanslag op je knip!
ik gebruik pampers en kruidvat. pamper voor overdag en kruidvat voor de nacht. door pampers lekte hij elke keer door slaap van 12/13uur en kruidvat nog geen natte romper gehad tot nu toe. ik heb nu nog veel pampers in maat 3 maar ga in maat 4 over op kruidvat. vint het een belachelijke prijs 11,50 voor 46 luiers! ik heb ook nr 1 en nr 2 van kruidvat gehad om te proberen en die vind ik wel waardeloos. heel dik en stug en heel erg stinken, veel erger dan de new baby.