moet idd eerlijkz eggen, dat ik pampers newborn wel eerst zou gebruiken....maar avnaf wanneer je kindje echt beweegt, kruipen oid...dan zijn kv wel goed hoor...ze dragen snel "in "zegmaar...dat stugge gaat er snel af als ze bewegen... maar voor een pasgeborene is pampers wel het fijnst vind ik... ik ga straks ook eerst weer pampers gebruiken en dan later op kv vanaf nr 3 vond ik ze heel fijn
kruidvat gehad 2 pakken maar ze lekte door, baby dry van pampers werkt het beste maar inmiddels 2 maten groter dus misschien toch weer eens kruidvat proberen want vind de prijzen van pampers de pan uit rijzen :x
even offtopic wanneer koop je maat 4 en wanneer maat 4+? ik ga de luiers ook inslaan en hij weegt nu 7,7kilo en past nog in maat 3. maar we zullen wel binnenkort overgaan. welke kan ik het beste aan schaffen? of kan ik beter van elke maat 3 pakken meenemen?
mijn zoontje kan nog in maat 4, maar hij heeft vrij lange rug, dus ik doe voor de zekerheid 4+. beetje liever iets te groot dan te klein is hier de ervaring.
Ik gebruik pampers en kruidvat. Pamper voor s nachts, hierin blijft ie perfect droog en kruidvat overdag, zitten prima. Las net ergens een bericht van pamper overdag en kruidvat s nachts.. Grappig, wij doen het precies omgedraaid. Pamper overdag kan ik hier ook doen, maar kruidvat is voordeliger en bevalt prima, vandaar onze keuze voor kruidvat overdag, kruidvat s nachts was niet zo'n succes hier. Verschilt toch blijkbaar ook weer erg per kindje
Tja wat jij wil, maar van elke maat 3 pakken lijkt me niet zo nodig, ze zijn regelmatig in de aanbieding... Ik koop zelf gewoon nog 3 pakken maat 3 (hij weegt nu 7,5 kg, is slank en luiers passen nog perfect, dus waarom al een maat groter inslaan als het nog prima past)
Merk echt dat de een het helemaal geweldig vind, en de ander het 3x niks... Toch denk ik dat ik het voor die paar euro gewoon een keer ga proberen, is het niks, dan is het niks! Heb nu nog 3 pakken pampers liggen dus heb nog niks gemerkt van de prijsstijging omdat ik al heel lang geen luiers meer heb gekocht.
Hier voorheen altijd pampers gebruikt tot een paar maanden geleden, ik gebruikte altijd de lekker in het leven bonnen maar ineens kreeg je niet meer zoveel korting op de pampers. Vlak erna kwamen de kruidvat luiers als beste uit de test en mijn schoonzus is er ook zeer tevreden over dus zodoende eens getest en nooit weer anders gekocht. Voordeel kruidvat: lekken niet door snachts Stinken s`ochtends niet Zijn niet klam s`ochtends Nadeel kruidvat: Tot nu toe nog geen nadeel gevonden. Nadeel pampers: vaak doorlekken groeien ze sneller uit (vallen kleiner als de kruidvat) waardoor je sneller over moet naar een grotere maat. stinken s`ochtends en zijn klam Voordeel van pampers: Ze zijn enorm soepel maar dat is dan ook alles. Ga over 2 weken de newborn uitproberen van de kruidvat, ben benieuwd hoe die gaan bevallen.
Voor mijn dochter gebruik ik altijd Kruidvat luiers, bevalt prima. Maar mijn zoontje lekt er heel vaak in door, vooral s'nachts. Dus voor hem gebruiken we Pampers, daar lekt ie nooit in door.
Ik ben helemaal voor de kruitvat luiers! We zijn begonnen met pampers, maar op een gegeven moment gingen die vies chemisch ruiken als ze geplast had. Toen verder gaan kijken, volgens mij hebben we elk merk wel geprobeerd. Maar alles was zo stug! En meestal was ik ook niet weg van de pasvorm. De luiers van kruitvat zijn weliswaar iets minder zacht dan pampers, maar ze lijken me wel comfortabel en de pasvorm is super. Er zit bijvoorbeeld soort van elastiek in de rug waardoor je uk daar minder snel doorlekt. Ons moppie heeft een heel enkel keertje een vies randje aan de luier, maar verder dan dat is ze nog nooit doorgelekt! Ook niet 's nachts. Voor ons dus niks anders meer!
Super luiers. Heb van alles al geprobeerd, en de ene keer lekten de luiers door, de andere keer kregen ze uitslag. Sinds een half jaar kruidvat luiers en het bevalt reuze goed! Zowel voor overdag als voor 's nachts.
Hier goede ervaring met kruidvat luiers, op het begin pampers gebruikt omdat die die in ziekenhuis ook om kreeg maar toen die na huis kwam overgestapt op kruidvat nummer 3 en die vind ik iets groter als pampers nummer 3. Krijgt er geen luieruitslag van wel van de billendoekjes van kruidvat!
Zijn kv/luiers echt zoveel goedkoper dan pampers= Colin heeft nooit last van huiduitslag of iets.. die gebruikt pampers.. Misschien ga ik voor overdag kruidvat proberen en voor ´s nachts pampers..
zo net weer 6 pakken ingeslagen! gelukkig hadden ze nog wat want dat vind ik wel een nadeel van aanbigelijk op aanbiedingen bij de kv vaak hebben ze maar 2 pakken ofzo
Wij gaan ze straks ook halen, hopelijk hebben ze nog want dat vind ik ook altijd een nadeel maar gelukkig liggen er 2 kruidvat filialen hier in de buurt.
Ik gebruikte voor mijn zoontje eerst pampers. Echter lekte zijn ontlasting altijd door. Na lange tijd overgestapt naar kruidvat en het door lekken was voorbij. Bij mijn dochter direct kruidvat genomen, maar ik vond die kleine maatjes stug. Dus weer pampers (vind die erg stinken) en sinds maatje 3 weer over op kruidvat. @ Fruitypebbles, het scheelt wel qua prijs. Ik betaal 12,99 voor 84 luiers, maat 4. @ Ninja2, als ze de luiers niet meer op voorraad hebben tijdens de aanbieding krijg je vaak een tegoed bon. Dan kun je ze later alsnog met de bon halen. Althans zo doen ze dat meestal in winkels, dus neem aan kruidvat ook. @ Sammie121, maat 4 doe je wel een tijd mee hoor. Mijn zoontje weegt nu 12 kilo en heeft nog altijd maat 4. Hij is dan ook wel erg tenger, want bij hem moet ik ze strakker aan trekken dan bij zijn zusje, die toch bijna 4,5 kilo lichter is. Ik zou echt geen meerdere maten in slaan. Daarbij zijn ze geregeld in de aanbieding.
Hier de beste ervaring met de papmers active fit, al zijn ze duurder(dan werk ik wel een dienst extra) ze zijn zo lekker zacht en lekken nooit door. Remus krijgt verder overal luieruitslag van behalve de Kruidvat luiers, die hadden ze op het kdv. Maar ik vind ze zo stug, lijkt me niet lekker. En ze lekken door, een aantal keer gehad op het kdv(maar ik weet natuurlijk niet hoe vaak ze daar verschonen, neem aan regelmatig). Dus hier een duur meneertje. Zijn broer had juist altijd huggies, die zaten het beste bij hem. Heel apart want bij Remus vind ik ze drama.. Die lekte trouwens ook op alle andere luiers door.