ervaringen kruidvat luiers.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fluitekruid, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik gebruik de kv luiers voor overdag, nog geen problemen mee gehad, ze zijn wel wat stugger dan de pampers active fit (die vond ik super, maar ja, de prijs he) maar dochter heeft er geen problemen mee.
    Voor de nacht voldoen ze hier niet, lekken steeds door, dus daar moet ik echt de pampers baby dry voor gebruiken

2. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn we ook begonnen aan de test....

Bij mt 1 kv geprobeerd maar dat was geen succes, dus naar de pampers....en daar zijn we gebleven tot de prijsstijging. :D

Ondertusssen wel alles geprobeerd maar dat was niet wat. Van nat tot schimmels.

Van een vriendin 4 luiers gekregen van 4+ (zijn normale pampers maat)
    Dit ging voor overdag goed maar in de nacht....ohohoho, wat nat!
    En toch ga ik nog verder met testen, misschien moeten we over naar maat 5.
    En anders, kv voor overdag en pampers voor in de nacht. Het is het overwegen waard!

3. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Kruitvat luiers zijn prima, die gebruiken ze ok de kdv bij ons.

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier hetzelfde, nooit ergens last van en bij de kv luiers alles ineens open! heb dus ook de pakken terug gebracht en weer pampers gehaald... inderdaad erg duur maar is het waard hier.
    ik zou gewoon eens testen en als het goed gaat doorgaan anders even vragen of je de pakken terug kan brengen die over zijn

5. Maia

Maia Niet meer actief

hier ook overgestapt van pampers naar kruidvat en het bevalt erg goed. met pampers had ze nog regelmatig last van luieruitslag en met kruidvat tot nu toe niet gehad. ze zitten goed, zijn misschien iets stugger maar dat is hier geen probleem.

6. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Hier bevallen ze prima. Overdag prima, als hij sochtends wakker wordt, stinkt de luier wel heel erg. Maar ja, dat heb je al je 12/13uur slaapt:) Ik heb de eerste 2 maanden pampers gebruikt, maar daar lekte hij mee door. Nog eens Jumbo geprobeerd omdat ik daar toevallig was, maar dat is echt plastic zweetluiers:D

7. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    bevalt prima hoor kruidvatluiers

ik ben met mijn 2e dochtertje gaan gebruiken en ik vind ze ideaal
    met mijn 1e dochter had ik ook steeds pampers ook geen problemen gehad hoor
    maar kwa geld schilt het wel
    ik zou voor kruidvat gaan hoor

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.803
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik gebruik voor de oudste ook kruidvatluiers. Op de dag een 4+ en in de nacht een 5je anders lekt hij door. Heb nu laatst ook de luierbroekjes gehaald en ook die zijn ideaal en lijken iets zachter te zijn. Voor de jongste hebben we ook kruidvatluiers maar die vind ik toch echt wat te stug voor zijn kleine billetjes ;). Ik wissel het nu een beetje af met pampers en kruidvat luiers.

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

wat een hoop reacties!! echt super bedankt! ik ga morgen kruidvat luiers kopen want ik lees hier overwegend positieve reacties.
    4 en 4+ zijn toch gewoon even groot? alleen heeft 4+ meer absorptie vermogen. toch???

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

vanaf dag 1 al kruidvat! Vind ze super!
    Daarnaast vind ik de Etos ook wel goed maar minder absorberend

pampers vind ik echt 3x niks

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier erg tevreden. Ze vallen wel groter dan pampers.

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    baco: wil je bij je kindje van 10maanden maat 5 proberen??? ik denk zelfs dat die 4+ al te groot zijn dan,en het voorlangs in de liesje lekt ivm teveel ruimte heb ik ook gehad namelijk.
    ik weet hoeveel je kindje weegt?? maar levi is bijna 17maand 11kg en past nog prima in maatje 4,die is wel wat korter/kleiner dan de 4+ .
    kruidvat valt groot he,een 4+ is net zo groot als pampers maat 5.

13. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hire bevielen de Kruidvat luiers niet echt. Ze pasten niet mooi en voelden heel stug. Overigens geen uitslag. Nu gebruik ik die van de AH en die zijn super. D epapamer gebruik ik nog in de nacht. Je zou ook een sop C1000 een preofpakket van hun luiers kunnen aanvragen, daar hoor ik ook heel geode verhalen over.

14. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, wil het best proberen! 4+ wordt krap nu, ook bij de pampers....de striemen zitten er nog net niet op maar toch....
    S is bijna 12 kilo en hollands welvaart.....;)

15. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    zeker hollands welvaart dan,flinke jongen ,dan snap ik het!

16. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hier ook Kruidvat luiers en ik wil niet anders :D
    Van Pampers en Huggies krijgt ze rode billetjes.

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik had laatst weer een pak KV luiers geprobeerd, maar na 4 luiers die allen waren doorgelekt weer terug op de Pampers Baby Dry. Jammer dat ze zo duur zijn. Lang leve de kortingsbonnen.

18. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoeveel luiers gebruiken jullie op een dag?
    mijn mannetje heeft reflux en drinkt niet zo erg veel en heeft dus maar 3-4 luiers per 24 uur. doorlekken zal bij mij ook niet zo het probleem zijn denk ik.

19. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Hier bij iedere voeding een schone luier en hij krijgt er nu 5. En natuurlijk als die tussen de voedingen door poept ;) dus minimaal 6 luiers op een dag.

Net ook een hele volle kruidvat luier en niks gelekt. Ben zeer tevreden erover!

20. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb er verschillende geprobeerd nadat onze meid uitslag kreeg van de pampers.
    En ik vond KV destijds het fijnst.. lekker zacht en ze lekt zelden door.
    Zelfs toen ze hevige diarree had bleef het in dr luier ;)
    Ik heb ook die van Etos, Bubbly (oid. merk van hoogvliet) geprobeerd maar dat leek net schuurpapier in vergelijking met die van KV en Pampers.

Wij hebben dus alleen pampers en ben blij met de voordeel van deze week (inslaaaaaan :D)

Deel Deze Pagina