Werkelijk Perfecte luiers!! ons kleintje slaapt ook 12 uur achterlkaar en echt werkelijkwaar nog nooit nat geweest!! ook stinken ze niet zo als Pampers en daarbij STUKKEN GOEDKOPER en als ze toch in de aanbieding zijn zal ik het gewoon proberen!
hier ook over gestapt van de pampers naar de kruidvat luiers, veel goedkoper en ze bevallen uitstekend!
Hier nog een kruitvatluier fan. Onze zoon slaapt weleens 14 achter elkaar en nog lekt hij niet door (zit dan wel boemvol). En ze stinken niet zoals pampers, en ze zijn stukken goedkoper. Gebruik ze al vanaf dag 1.
ok...hij heeft nu maatje 2/3 dus ik ga ze toch maar weer eens gebruiken dan want de pampers stinken inderdaad wel! ik heb eens geroken en bah...
Bij ons op het KDV hadden ze ze altijd en ik vond ze dik en stug. Maar goed, dochter is al een jaar zindelijk dus wellicht veranderd. Ik heb toevallig gister wel een pak luierbroekjes gekocht van KV om te proberen voor de nacht. Pampers maat 5 is nl wat krap maar maat 6 echt te groot en ik begreep dat maat 5 van KV iets groter valt dan pampers
ik gebruik ook kruidvat voor overdag en het bevalt mij echt prima geen doorlekkingen of rode billen dus hartstikke goed en voor s'nachts heb ik gewoon pampers
ik heb net kruidvat luiers nummer 2 gehaald en ik ben inderdaad zeeeeer tevreden! die new-born nummer 1 luiers vond ik wel echt niks...maar deze zijn veel fijner dan de pampers!
Hier ook altijd pampers gehad, maar idd na de prijsstijging en verwijderen van luiers uit het pak zijn wij naar de kruidvat gegaan. Ze zijn iets stugger, maar vangen net zoveel op! en hij is net zo tevreden, dus hier ook op de kruidvat luiers!
Hier hebben wij kruidvatluiers overdag en voor de nacht pampers. Ik ben super tevreden over de kruidvatluiers. Ze zitten goed en ik vind ze minder stinken dan de pampers. Daarom die ook alleen voor de nacht, maar denk er hard aan om ook de nacht over te stappen op kruidvat. Met kruidvat heb ik geen last dat ie doorlekt. De maten zitten steeds goed en ik vind ze soepel vallen bij mijn dochter. Mijn dochter heeft hier nog nooit uitslag van gehad en wel van andere luiers! Al met al ben ik dus heel blij ermee.
Ik heb voor dat ik beviel pampers gekregen en met een actie zelf een paar pakken gekocht, ik vind ze super maar idd wel duur. Heb vorige week een pak c1000luiers gekocht en dat is echt waardeloos!!! Heb m'n zoon vandaag 4x helemaal moeten verschonen omdat zijn luier lekte, kan hem net zo goed geen luier aandoen! Heb nu nog pampers liggen ,had maat 1 pampers op, maat2 was nog wat te groot vandaar de c1000 luiers gelukkig passen de maat 2 pampers toch en gebruik ik die nu! Als die op zijn ga ik zeker naar de kruidvat!!!
Mijn kleintje heeft nu 3 verschillende luiers om gehad, en eerlijk gezegd vind ik qua opname het verschil niet erg groot tussen bijv. Kruidvat, Huggies en Pampers. (en mijn zoontje slaapt soms wel 12uurtjes) Pampers heeft gewoon een lekkere rek en zijn superdun, maar omdat het wegwerp artikelen zijn vind ik dat niet zo zwaar wegen. Ik vind de Kruidvat luiers prima...
Kv luiers zijn GEWELDIG!!!! Wel erg stug om om te doen maar hebben nooit gelekt. Hoe veel plas er ook in zat, hoe groot de poepbroek ook was. Ze houden het echt super goed. Pampers ook gebruikt, maar die zijn inmiddels echt heel duur geworden.
Hier ook vanaf dag 1 kruidvat luiers. Ik heb wel een boel probeerverpakkingen van pampers uit babydozen gehad. Die zijn net iets soepeler voor je eigen gevoel, mijn kleine man is net zo beweegelijk in KV als in Pampers dus volgens mij maakt het hem niks uit. Met KV ook nog nooit doorgelekt dus ik ben zeer tevreden.
Hierook een kruitvat fan, heb voor mijn dochter eigenlijk alleen maar pampers gebruikt en op het laatst kruitvat..toen vielen ze qua prijs nog wel mee maar vind ze nu zo belachelijk duur geworden dat ik ben overgestapt en bevalt me prima! Stukken goedkoper en net zo goed!
wat ben ik blij dat ik ff de zoekfunctie heb gebruikt Ik was afgelopen vrijdag met mijn moeder spulletjes aan het kopen voor de baby (verzorgingsspul van etos huismerk, ruikt als zwitsal, maar niet in die lelijke gele verpakking + helft goedkoper) toen zag ik de etos luiers in de aanbieding, 2 pakken voor 12 euro. BIJNA GEKOCHT!!! maar aangezien ik nogal ben van de vergelijkingsites en dit forum voor ervaringen..... Blij dat ik dit eerst heb gedaan, anders had ik nu lekker stugge schuurpapier luiers in huis waarschijnlijk terwijl de KV luiers nog goedkoper zijn ook en blijkbaar goed bevallen! Denk dat ik daar dus maar 1 pak van in huis haal voor na de bevalling (of ff wacht tot een aanbieding...kost voor 3 pakken voor 15 euro bijna net zoveel als 1 pak pampers, dus why not )
persoonlijk vind ik 1 pak luiers niet echt veel. mijn jongens hadden veel luiers nodig de eerste weken/maanden. gr brenda
wat betreft mt1: de kruidvatluiers vallen een stuk kleiner dan de pampers, haal er dus niet teveel van en dat was ook zo bij die van de c1000, vielen volgens mij nog kleiner. Maar verder zijn de kv luiers prima. 1 nadeel bij mijn erg smalle ventje vind ik de luiers erg breed.
Kleiner? hmm goede tip dan! Je weet natuurlijk van tevoren niet hoe groot je kindje wordt. Dan haal ik gewoon 1 pak, alleen als er toevallig een aanbieding is kan ik even kijken of ik een andere maat mee neem. Verder klinkt het allemaal prima die kv luiers, heb ff goed rond gekeken overal online en ze komend op meerdere plekken goed uit de test en reviews! Denk dat ik dan ook maar voor de kv flesvoeding ga. Wel zo handig: zelfde winkel haha