Hier ook een KVfan, mijn zoontje begon ineens te lekken toen de pampers vernieuwd waren. Overgestapt op de KV luier en ben er erg tevreden over. Totdat hij zindelijk is geen ander merk luier meer.
Zorg dat je van de FV altijd genoeg op voorraad hebt. De aanvoer is niet altijd even constant en het is vervelend als je voor een leeg schap staat. Hier hadden we dus altijd minstens drie pakken achter de hand.
Bij kruidvat heb ik luiers mogen ruilen, mijn 2e was erg groot. Ik had dit van te voren gevraagd. (ze waren in de aanbieding, ging toen om pampers). En tuurlijk was ik de bon kwijt, maar geen probeem, mocht gewoon maat groter! stel je voor dat je 1 pak in huis heb en het is zaterdag dat je thuis kom, ik zou het niet tot maandag redden met 1 pak. Zou zeker 2 pakken in huis halen. Ik sloeg altijd groot in, 2 halen 1 betalen, tja zie je nu niet meer met pampers. De makro heeft nog wel eens een goede actie. Aangezien we 2 kids in de luiers hebben en maat 4 heel lang aan kunnen hebben we dozen vol gehaald en achter het schot gelegd. Ik vind het wel ideaal. Ze zijn nu bijna op, ik ga nu ook over op kruidvat, ik vind pampers gewoon echt te duur worden en de aanbiedingen echt te matig, die paar euro korting die ze tegenwoordig geven op 3 pakken. Ik ben nooit kruidvatfan geweest met onze jongens. Maar het gaat bij de jongste erg goed. (oudste is bijna zindelijk) gr brenda
nou ik ben naar aanleiding van dit topic het weer opnieuw gaan proberen, en warempel het gaat super! maatje 1 was het dus niet voor mijn dochter maar nu met maat 4 gaat het prima en jeetje wat scheelt het veel geld zeg!
tja had ik ook, ik heb bij de oudste 3x geprobeerd, overgehaald door vriendinnen en altijd zat hij helemaal onder. Denk dat hij te smal was. bij de jongste heb ik toen hij klein was geprobeerd, ook helemaal onder. En nu gaat het prima! hij zit ook in 4+ of zo. Ik vond dat net wat langer bij de rug.
@madeliefke Doen ze ook moeilijk over pakken flesvoeding als je ze terug komt brengen ofzo? Ik weet namelijk nog niet of mijn kleine het gaat lusten, al zei de man bij de etos dat wanneer je geen borstvoeding gaat geven (helemaal niet), dat het "niet lusten probleem" bijna niet voorkomt...ze hebben dan immers niks anders gehad nog. Maar stel dat, doen ze dan moeilijk? want ik wil het al wel deze maand of januari kopen, ben 23 februari uitgerekend en je weet maar nooit hoe het loopt....
als je de hypoalergene wilt van de kruidvat,is dat de extra care trouwens,die is ook wat zachter voor de darmpjes. (vergelijkbaar met nutrilon omneo)
Ik heb ook eerst altijd pampers gebruikt en ben na de test van de vara ook over gestapt op de kruidvat luiers, ze sluiten ook goed aan. Mijn meisje heeft geen last van doorlekken of kapotte billetjes. (heeft ze eigenlijk nooit last van gehad)
Ik ben erg tevreden met de luiers van KV! Ik had laatst alleen even een misser van de fabriek met een jumbo verpakking. 1 op de 2 luiers ging kapot en zat de kleine man weer onder de absorberende balletjes uit de luier. Hij heeft nu 4+ en morgen ga ik 5 halen voor de nacht want hij lekt ineens weer door snachts, nu al 3 nachten achter elkaar. Dus dan maar een grotere absorberende voor de nacht. Van alle andere luiers kreeg hij luieruitslag omdat zijn billen nat bleven..
linana, ik vond e kruidvat nr1 echt niet fijn. ze zijn super stug en heel dik. ik vond het voor zo'n kleintje niet prettig liggen en zo stonken ontzettend als erin geplast was. die komen er bij mijn niet meer in! vanaf maat 3 vind ik ze wel prettig en die gebruik ik nog steeds voor de nacht. het is wel echt per persoon verschillend en ook per baby. wij hebben maat 1 tot 2,5 maand gebruikt geloof kan ook langer zijn geweest wij hadden ook wel een kleintje met smalle billen. ik heb ook vanaf het begin fv gegeven en het niet lusten probleem bestaat echt wel hoor. in het ziekenhuis kreeg hij 2 dagen nutrilon dat dronk hij heel slecht, toen wij thuis kwamen kreeg hij friso en dat ging meteen goed. nutrilon en kruidvat zijn (heb oik van horen zeggen) hetzelfde etos en ah ook. ik denk niet dat ze snel voeding omruilen zou het eens vragen. zou gewoon 1 pak halen en kijken hoe hije rop reageerd. een pak is zo gekocht. wij hebben trouwens gewoon standaard 1 gegeven omdat wij zelf geen allergieen hebben.