Hoi dames en enkele heer. Mijn jongste dochter is 13 maanden en huilt de hele dag door het is trouwens niet echt huilen maar schreeuwen zo hard dat de hele straat haar hoort. Ze wilt de hele dag getild worden als ik er niet aan toegeef dan wordt ze driftig en overstrekt zichzelf en valt waardoor er nog meer drama ontstaat. Slapen wil ze niet alleen als ik de kamer verlaat dan schreeuwd ze moord en brand. Als ik naast haar lig dan klampt ze zich helemaal vast. Eten is een drama! Waar is mijn lief lachend en altijd vrolijke meis gebleven!wie herkend dit??
sprong? ik herken wel een paar dingen.. het aanhankelijk zijn enzo.. hier gelukkig nog geen driftbuien.. het zou gewoon weer over moeten gaan volgens het oei ik groei boek maar dat neemt niet weg dat het heel vervelend is... succes meis!
Och wat vervelend! Klinkt een beetje als een sprongetje. Hier een beetje van hetzelfde, alleen niet zo heftig als bij jou. Ze wil constant lijfelijk contact (lees: knuffelen, handje vast houden etc), huilt ook weer bij het naar bed brengen smiddags (slaapt overigens wel goed), wil alleen maar bij mama zijn, wordt heel driftig als ik niet met haar ga rondlopen etc en overstrekt zich dan ook van boosheid. Ik laat haar dan uitrazen en dan gaat het meestal wel weer. Beetje in mee gaan hier en tijd uitzingen. Meer kun je niet doen. Denk dat het een fase is. Sterkte!
Dank jullie meiden. Erg vermoeiend. Vind het fijn hoor dat ze zo knuffelig is en ze is ook een echt mamas kindje. Alleen dat schreeuwen vreselijk.