ervaringen kruidvat plus testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by frummeltje31, Jul 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zie geen plusje.. :(

2. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Je kunt hem ook openmaken (slopen) en erin kijken naar dat vertikale lijntje heb ik ook gedaan. En de foto maak je dan ook duidelijker met deze kruidvat + test. En weer in elkaar zetten is ook gemakkelijk.

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Bedoel je dat ze negatief bleven terwijl je zwanger was?

4. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Vanochtend weer een testje gedaan. Geen plusje. Ook geen menstruatie. Maar als ik niets zie dan heeft openslopen toch geen zin? Ik ga straks nog even een digi halen van cb denk ik. Heb mijn ochtendurine nog bewaard.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, inderdaad. Bij twijfel kun je het testje openmaken, maar als je echt niks ziet, heeft dat geen zin.

Je zou ipv de CB Digitaal eventueel ook de Kruidvat 2 voor 5 euro kunnen kopen. Dus die zonder plusje. Die zijn ook erg gevoelig.

Succes!

(Ben je regelmatig ongesteld trouwens? Ben je al overtijd?)

6. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Ik ben zeer regelmatig ongesteld. Je kan bij wijze de klok erop gelijkstellen. Ben nu bijna 8 dagen overtijd. Snap er niets van. Ja ik ga ook voor die kijken inderdaad.

7. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

#27 Paddy123, Jul 4, 2014
    Last edited by a moderator: Jul 4, 2014
    Nee ik ben nog nooit zwanger geweest dus nooit vals positief mee getest bedoel ik.
    Als ik bij kv ben haal ik eerder de 2v5 dan die plus test. Heb er ooit paar gehad van vriendin die zwanger was en ze niet meer nodig had, en zij testte daar altijd mee.

8. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Zodra ik weer getest heb laat ik het weten.

9. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Ik heb de 2 voor 5 kruidvat gehaald en een digitale met weekindicator van clearblue. Ik vraag me af wat wijsheid is. Ik had natuurlijk wat urine bewaardvan vanochtend. Zal ik er een kv aan wagen? Dan heb ik nog een kv en cb over. Of zal ik morgen testen?

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat jij wil....en durft....:D

Maar als je al 8 dagen overtijd bent, zou je verwachten dat je al een duidelijke test zou moeten hebben.

Hoop niet dat je ineens een cyclus overslaat wat sommige vrouwen met een zeer regelmatige cyclus kan overkomen.

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Met een week overtijd kan je net zo goed nu testen, dan maakt morgen niet uit ;) De vraag is wil/kan je wachten? Ik zou idd dan die van kv doen. En ook ná afleestijd kijken, soms komt de streep pas als hij bijna droog is ;) Spannend!

12. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    #32 frummeltje31, Jul 4, 2014
    Last edited: Jul 4, 2014
    Dat hoop ik ook niet. Testje met mijn urine van vanochtend durf ik wel. Gaat me er meer om of het wel zin heeft. Hoe betrouwbaar zijn de plustesten van kv die ik dus vanochtend had gebruikt?

En het kan toch ook dat ik misschien minder snel hcg aanmaak? Of dat de eventuele innesteling later is?

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    ik zou gewoon een kruitvat test doen en kijken wat de uitkomst is... dan heb je zekerheid.. die testen zijn echt wel betrouwbaar.. wees niet bang en test! :)

14. Zograagnog1

En heb je al getest?

15. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Heb net met mijn oude urine van vanochtend een test gedaan
    Omo wit. Nu hoorde ik ook al wel verschillende verhalen over iemand die pas na twee weken overtijd positief testte. Bij mijn dochter kwam ik er pas na zeven weken achter. Ik dacht aan een blaasontsteking maar bleek zwanger! En die test was duidelijk positief bij de huisarts, maar ook geen knaller. Pffff haat die onzekerheid.

16. Zograagnog1

Frummeltje, dat kan hoor later testen en dat met die hcg heb ik ook bij1 van mijn 4 kinderen gehad. Testte pas 3 weken overtijd positief.
    Ik zit ook nu met is het wel of niet met verschillende uitslagen van kruidvat + en 2v5 testen, ben naar de huisarts gegaan voor een bloedtest.
    Vanmorgen laten prikken (bloed) en nu tot 16.00 uur aan het wachten voor de uitslag.

17. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Oh spannend meid!!! Hoop het voor je!

Ik wacht maar rustig af, anders over een paar dagen weer een testje. Ik voel wel veel druk in mijn buik. En alsof ik mijn bm voel. Dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Dus hoop dat ik later wel positief test en anders dan maar snel ongesteld worden.

18. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Over een paar dagen nog maar eens testen.

Zograagnog1, heb je de uitslag al?

19. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Vandaag getest, weer negatief. Geen tuurstreep ook. Straks belt de huisarts mij voor overleg. Ben die onzekerheid zo zat!

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Grrr die onzekerheid maakt je gek he! Hopelijk kan de huisarts je echt helpen! ! Laat je weten hoe het verder verloopt?

Sterkte meid!

Share This Page