zo mijn handen zijn bezeten ik had me gisteren beloofd een week niet te testen en op men handen te zitten . ging naar toilet der juist en die handen begonnen te trillen en te beven . voor ik het wist zat ik in een potje te plassen . alles ging automatisch. die handen pakte de rest het pippetje gingen raaaazend snel naar het potje en te laaat 4druppels in de test .kreeg dit resultaat (zie foto) is een streep met vlek naast water spoelt het niet weg tja en nu .... ? stomme handen goed excuus he ?
Fascinerend verhaal, duidelijk gevalletje overmacht Maar die test is moeilijk af te lezen, ik zie wel iets...des te meer reden om een volgende test open te trekken toch?
de foto is super wazig maar ik zie wel een roze streep!!! kun je een nieuwe duidelijkere foto plaatsen?
jeetje, moeilijke test....ik neig naar dat het een vlek is, maar hij is zeker wel roze....je moet echt een nieuwe doen.
Oehhh dat is wel heel spannend zo!! Ik zie ook iets maar ja.. wat Hopelijk laten je bezeten handen je morgen niet naar de kv gaan...
Wordt spannend !!!! Met water gaat het niet weg !!! Magniettesten magniettesten morgen naar kruidvat i thinkkk
Haha wat een mooi verhaal! Die handen zijn vast besmettelijk, ik heb ze ook..! houd ons op de hoogte!