Hi meiden, Voor onze kleine man zitten we op de Nutrimagen. Hij heeft sinds we deze gebruiken last van vaste poep en heeft ook moeite met poepen, je ziet dat hij er veel moeite voor moet doen.., Zijn er hier mama's die dit herkennen? We zijn nu 2 weken bezig op de Nutrimagen en hebben hiervoor al 3 andere voeding gekregen dus ik kan me ook voorstellen dat zijn darmpjes weer aan de voeding moeten wennen.... Zal zijn ontlasting nog gaan verbeteren als we de voeding langer gebruiken?
Hier ook een dame die nutramigen gebruikt. Ze heeft sinds de geboorte last van haar ontlasting, ook hierbij dus. Nu na 3 weken wordt het wel beter. Het is nog wel klei Achtig maar ze hoeft er niet meer bij te huilen en nu ook 2x ontlasting per dag waarbij de eerste keer klei is en daarna gaat het makkelijker. Het stinkt in ieder geval niet meer zo. Denk echt dat ze er een tijdje aan moeten wennen
Hier is het nog steeds anders. Soms dagen lang groene drap, soms groene klei...vaak groen in elk geval. Maar ze heeft er geen last van. T is soms ook wel eens creme-kleurige klei. xxx
Normaal gezien moeten de darmpjes altijd wennen aan een nieuwe voeding, dus de kans is groot dat het beter wordt als je de voeding langer gebruikt. Nutramigen levert volgens mij een hele zachte ontlasting, dus hopen dat hij snel minder last ervan heeft.