hier gaan we weer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babylove 85, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    #1 babylove 85, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
    :) weer een beetje te vroeg getest maar de drang was weer te groot. dit is een action test had vorige maand kruidvat 2voor5 had toen tuurstreepje en gewoon ongesteld geworden dus men vertrouwen is wat weg .
    heb ook geen ervaring met action dus hoop jullie meningen hierover te horen.

ok ik weet het deze is nog erg vroeg maar dacht ach ja waarom ook niet ze kosten zo weinig :)
    heb wel enkele klachtjes maar om het symptomen te noemen dat zou ik niet durven zeggen kunnen evengoed aankomende ongiklachten zijn.

in ieder geval ik lijk in de verre verte iets te zijn dat op een lijntje lijkt ...
    Bekijk bijlage 397336

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Sorry ik zie niets :( Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere test

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Met veel fantasie en gekanteld beeldscherm lijk ik ook heel licht een soort lijntje te zien.
    Maar mss wil ik dat ook wel gewoon zien...hij is te licht en twijfelachtig om duidelijk te zijn.
    Over 2 dagen nog eens testen. Succes!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    #4 babylove 85, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
    ja hier is het ook met veel fantasie hoor :D haha
    ach ik doe er gewoon woensdag nog eens een ;) dan zit ik 1 dag voor men nod dan zou er misschien al wel iets meer kunnen staat

heb gewoon weer enkele dingen die ik ook voelde toen ik (even) zwanger was maar ja je lichaam houd je ook zo graag voor de gek dus ik probeer het maar een beetje te negeren... pfff wat duurt het wachten toch lang...

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik zie niks...

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik weet het...hier ook veel te vroeg getest en een tuurstreepje. Zit 9 dpo vandaag en heb ook klachten.
    Maar die klachten kunnen ook van de hormonen komen die ik moet gebruiken.
    Wachten duurt lang....sterkte met wachten!

7. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik zie hem wel maar durf nog niet te zeggen positief!

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    toch bedankt om mee te kijken hoor
    jij hebt ook al heel wat doorstaan panter :( knuf!

wij zijn vorig jaar maart 1ste keer gestopt met pil heb al zooveel jaren een kinderwens en dan was het eindelijk zover ... spijtig genoeg toen na 1 ronde terug moeten beginnen omdat ik een operatie moest ondergaan en cortisone kreeg toegedient :( . dan was het vorig jaar december (9 maanden later :( )eindelijk weer zover dat ik terug kon stoppen kreeg ik begin februari een mk , weer even terug pil genomen omdat mijn lichaam HELEMAAL ontregeld was. en nu tweede ronde weer terug na de mk
    om kort te zijn hebben we na meer dan 1 jaar tijd nog maar 4 rondes echt ervoor kunnen gaan :( ben het een beetje beu , dus ik zie waarschijnlijk streepjes omdat ik het zo graag wil

panter toch ook veel succes en hopelijk word jou tuurstreepje de komende dagen echt duidelijker !! ik duim voor je !

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Thanks! Hier ook heel veel gemiste kansen hoor.Klote is dat he? Kwamen er na 2 jaar achter dat mijn man onvruchtbaar was. 2 jaar voor niks geprobeerd.
    Toen nog 1.5 jaar op de wachtlijst en in 2010 gestart met de behandelingen.
    Wel 5x zwanger maar alle keren een miskraam.

Frusterend is het als je kansen moet missen en de tijd doortikt. Ik ga voor je duimen! Woensdag plaats je weer foto van je test?

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    oh wat erg voor jullie :( . die gemiste kansen zijn echt erg en de klok tikt inderdaad maar door en door ... :( we blijven natuurlijk ook geen 20 meer :(
    al onze vrienden hebben allemaal al kinderen , mijn klasgenootjes van vroeger (die zelfs nog 1 jaar jonger zijn ) hebben er allemaal al 2 mja ... het is frustrerend :( maar we hebben het spijtig genoeg allemaal niet zelf in de hand !

ik hoop echt voor jullie dat het deze ronde raak mag zijn EN dat het mag blijven zitten want wat is dat frustrerend ook dat het dan raak is en dat het dan nog elke keer misloopt :( is er bij jullie een verklaring voor al die miskramen?? pff ik denk aan je meid

ja ik zet er woensdag een nieuwe test op , jij ook ? :) mag ik jou tuurtestje eens zien ? kan ik eens mee turen ;)

11. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zie m, maar ik heb vaker streepjes met deze testen. Ik kan niet zien of hij roze is of niet.... ik duim voor je.
    ik vind kruidvat hele fijne testen, jammer dat je je vertrouwen kwijt bent. Hier is een streepje toch echt zwanger, hoe licht ook. en omo-wit als ik niet zwanger ben.
    iig succes:).....

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    thx voor het meeturen iedereen ! ;) ik wacht dus nog maar even af ja stom van die kruidvat testen inderdaad :( misschien doe ik ze nog wel eens een keertje maar vond het zo stom vorige keer

ik moet sws naar de gyn voor een uitstrijkje, was me net aan het bedenken , gaat zij al iets kunnen zien nu MOEST men eitje toch bevrucht zijn? of kan ze helemaal nog niets zien?

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zie hem ook niet :(

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik zie helaas niks. :(

Je bent nog erg vroeg dus hoop dat er alsnog een streepje op komt!

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik zie er niets op.

16. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik zie ook niks, ben ook geen supertuurder dus dat scheelt ;)
    Denk dat de gyn nog weinig kan zien nu, maar je weet het nooit!!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

ik zie wel iets ja een soort heel vaag schaduwlijntje, maar of het wat is durf ik niet te zeggen.

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, ik snap niet dat zoveel meiden niets zien, ik zie echt wel iets. Welke kleur het is durf ik niet te zeggen, maar hij is wel mooi breed. Dit zou het begin van iets kunnen zijn. We zullen zien. Ik ga voor je duimen!!

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    haha nana33 ja het is wel vaag maar het is er wel , maar of het nu een voorgedrukt lijntje is of het is echt een begin van iets dat valt nog af te wachten :)
    de kleur is wel rozig denk ik en de breedte zit ook wel goed denk ik , ik heb alleen niet echt veel ervaring met deze testen en weet dus ook niet of deze snel zo van die lijntjes geven of niet .
    ik moet wel zeggen heb al twee dagen ongi achtige krampen en sinds net ook steken in men borst ... spannend
    ben wel blij dat er toch een paar zien wat ik zie haha

20. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    wow wat zou dat geweldig zijn babylove! succes
    wel of geen streepje... ik durf niets te zeggen

Deel Deze Pagina