Vanaf welke cyclusdag hebben jullie positief getest? Heb geen idee wanneer mn ei geweest is namelijk. Voorgaande cyclussen waren 28-26-21-25... Zit vandaag op dag 25 en nega test..
Ik denk dat je nog wel erg vroeg test. Ik zou uit gaan van een cyclus van 28 dagen voor jezelf. Maar als je precies wilt weten wanneer je je ei hebt etc dan kan je beter ovu testen gaan gebruiken. Maar er zijn ook mensen die pas heel laat positief testen. Ik testte 3 dagen voor nod al positief, maar dat is echt uitzonderlijk, want dat gebeurt vaker niet dan wel bij de meeste vrouwens
Bij mn eerste zwangerschap testte ik posi op 2 dagen voor NOD, maar dat was misschien wel luxe dan.. daarom ook de vraag naar meer ervaringen
5 dgn voor nod (uitgaande van cyclus van 26 dgn) dus op dag 22 met een actiontest. Wel met ochtendurine en wel een licht streepje maar duidelijk positief
Dat verschilt echt per persoon, hcg is zo persoonsafhankelijk. Ik testte bij mijn dochter 1 dag voor nod positief in de middag en bij deze 5 dagen voor nod knalpositief.
Nod is voor iedereen verschillend en je hebt testen tot zes dagen voor nod..die zijn gevoeliger dus maakt nogal verschil
Andere keren gewacht tot NOD. Bij deze 3 dagen voor NOD een testje gewaagd omdat ik me zwanger voelde en inderdaad een licht streepje al.
In januari op 9dpo met action test In maart op 10dpo met sensitest midstream (Bij cyclus van 29 dagen)
Ik teste op mijn nod. Achteraf bleek dat ik al een aantal dagen "over tijd" was. ik heb getest met middagurine.